Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 18 maja 2016

Wymianka z okazji dnia prezentów.

     Kiedyś wymyśliłam sobie, że w czerwcu można by obchodzić dzień prezentów.
Na przykład 21.6. Co Wy na to?
W zeszłym roku, w wymiance z tej okazji, wzięło udział 9 osób. W tym również mogłybyśmy wymienić się między sobą prezentami.  Są chętne? 

Jakby co to do końca maja przyjmuję zgłoszenia.
Następnego dnia losowanie i 1.6 ogłoszenie par.
Wysyłka prezentów tradycyjnie na adres na terenie Polski i tak by doszły do 21.6.  
Prezenty dowolne, według uznania. Mogą być zarówno zrobione, jak i kupione.


Swój udział zapowiedziała:


Ja również wezmę udział w zabawie, bo jak każdy uwielbiam prezenty.


Kilka słów wyjaśnienia, podpowiedzi dla osób, które jeszcze nie brały udziału w wymiankach na moim blogu.

Przygotowujesz, czyli albo własnoręcznie robisz prezent albo coś kupujesz. Możesz już teraz zacząć kompletować przesyłeczkę lub poczekać aż 1.6 rozlosuję pary i tego samego dnia ogłoszę na blogu, w oddzielnym poście, kto do kogo wysyła swój prezent. Gdy poznasz swoją wymiankową drugą połówkę możesz odwiedzić jej bloga i lepiej poznać co lubi, jaki kolor, a czego nie, poczytać co chciałaby dostać, czego nie nosi, nie używa, itp. W tym celu można zapoznać się z metryczką wymiankową. Wiele blogerek takowe posiada, ale nie wszystkie.

Prezenty dowolne. Na ogół jest przyjęte, że w paczuszce znajduje się prezent, przydasie, czyli rzeczy przydatne podczas tworzenia (kartek, biżuterii, szycia, haftowania, dziergania, dekupażu, itp.), kawusia albo herbatka i coś słodkiego do tego. Ale większość osób choć lubi dostawać łakocie i coś do popicia woli ich nie wysyłać, bo to podnosi koszty wysyłki. Dlatego kto chce wysyła, kto nie ma ochoty nie dorzuca rzeczy tego typu. 
To samo dotyczy przydasi. 
W tej wymiance najważniejszy jest PREZENT!
  
Wymiankowe pary wymieniają się między sobą adresami.
 Wysyłamy tak, by prezenty dotarły do adresatek najpóźniej 21.6. 
Ja wysyłam wszystko listem poleconym, żeby w razie czego mieć dowód nadania. To nie jest konieczne, ale polecam!


W zabawie biorą udział osoby aktywnie prowadzące bloga.
I mogące podać adres do wysyłki prezentu na terenie Polski.
Osoby, które prowadzą bloga, ale odwiedzając go nie znajdziemy na ich stronie adresu e-mail
proszę o przesłanie go do mnie: annagerszendorf@wp.pl.
O e-mail proszę, bo mnie – organizatorkę wymianki - uczestniczki czasem pytają o namiary, kontakt do osoby, której mają wysłać prezent. Wszyscy zakładają, że powinnam wiedzieć takie rzeczy i jakby co udostępniać e-maile.  Dlatego dziękuję, że mi je przeysyłacie. 
Zakładam, że wszyscy są uczciwi dlatego nikogo wiarygodności nie sprawdzam.
Najwyżej osoba, która się nie wywiąże, nie wyśle prezentu trafi na czarną listę.

Z góry dziękuję za nadsyłane (do mnie, na mój e-mail) fotki do fotorelacji z wymianki.
Przy okazji przypominam, że zdjęcia prezentów proszę zamieszczać na swoich blogach dopiero, gdy już dotrą do nadawców - Waszych wymiankowych drugich połówek.



To chyba wszystko.
W razie pytań jestem do dyspozycji :-).

8 komentarzy:

  1. A co mi tam :))) zapiszę się c'nie :DD pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie ten pierwszy raz! Poproszę instrukcję dla dzieci co i jak należy zrobić, aby się dobrze wywiązać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zabawie biorą udział tylko osoby aktywnie prowadzące bloga.

      Usuń
    2. Zapraszam na mojego bloga http://aborduurwerk.blogspot.com/

      Usuń
  3. Kochana świetny pomysł, zapisuje się, bo uwielbiam prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana a adresik do Rudej masz albo adres bloga, bo nie widzę jej na liście tej z linkami, możesz mi napisać na pocztę witaminka24@interia.pl Buziam

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!