Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 24 czerwca 2016

Candy (skrapkowe) u AnGer.

     Zapraszam do udziału w candy.
Do wygrania "trochę" skrapków
( te które właśnie kupiłam oraz listki, kwiatki, napisy i inne).


Wkrótce po imieninach (Anny, 26.7) zrobię losowanie i ogłoszę kto wygrał. 

Żeby wziąć udział w losowanku trzeba:
* zamieścić u siebie na blogu banerek z linkiem przekierowującym do tego wpisu poświęconego candy 
* no i zgłosić chęć udziału w candy w komentarzu pod tym postem.



"Trochę" skrapków otrzyma też osoba,
która uwieczni moment,
gdy licznik odwiedzajacych mojego bloga pokaże
30 000.




26 komentarzy:

  1. Twoje scrpaki chętnie wykorzystuję w swoich kartkach dlatego z przyjemnością ustawiam się w kolejce do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak tu się nie zapisać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie dawno dostałam od Ciebie trochę scrapków więc tym razem tylko pokibicuję innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że bez problemów dotarły do Ciebie.

      Usuń
  5. Ja również dopisuję się do zabawy. Banerek jest na pasku bocznym cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O na scrapki to ja się piszę i jak mi szczęście dopisze to je dobrze wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja również ustawiam się w kolejce :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja stoję w kolejce po scrapki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuję się, na licznik też będę polować, bo scrapki bardzo by mi się przydały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygrana na moje imieniny? byłoby miło to się zapiszę :)
    Tego bloga nie znałam, jestem pierwszy raz ale bd zaglądać

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Candy, może się skusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością się zapisuję do zabawy. Scrapków nigdy za dużo, a lubię mieć wybór przy tworzeniu swoich prac. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałoby się trochę skrapków tak więc dołączam do zabawy ;) no i zapraszam do siebie - dotkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarnę scrapki, bo jestem w nie uboga ...

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  14. I mi przyda się troszkę scrapków, więc chętnie staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie dołączę do zabawy Aniu :) pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też ustawię się w kolejce :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam maszynki,chętnie zapisuję się na candy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, chętnie przyłączę się do zabawy. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com. Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się z miłą chęcią :) Banerek na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. scrapki przyjmę każdą ilość . pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką przyjemnością zapisuję na Candy, ostatnio pokochałam scrapbooking łączę go z haftem krzyzykowym, zapraszam do siebie, banerek wisi: www.pasjevioli.pl Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. z ogromną przyjemnością się zapisuję! - baner już zamieszczony - ale z powodu tego, że jeszcze jestem dosyć zielona jeśli chodzi o ustawienia - AnGer ma BANER XXXXLLLLL :D

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!