Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 28 czerwca 2016

Fotorelacja z wymianki z okazji dnia prezentów. Ciąg dalszy.

     Czas zaprezentować pozostałe wymiankowe prezenty, bo niektórzy martwią się i dopytują co z resztą uczestniczek. No i pojawiły się pomysły, żeby dla tych które nie otrzymały prezentów zrobić zrzutkę. Jedna osoba nawet sama chciała coś przygotować dla pewnej poszkodowanej uczestniczki. Jestem pod wrażeniem tego miłego gestu. Na szczęście  wszystkie osoby biorące udział w wymiance przygotowały/wysłały/otrzymały prezenty!!! Bardzo mnie to cieszy!!!
Przepraszam! To moja wina, że doszło do takiej sytuacji, iż mogłyście pomyśleć, że ktoś nie dostał prezentu. Ja po prostu nie wiedziałam, czy wszyscy już wywiązali się/otrzymali przesyłki. Dziękuję tym blogowym koleżankom, które przysłały mi fotki prezentów!!!

     Oto prezenty, które Agata Baran otrzymała - w ramach wymianki z okazji dnia prezentów - od Anity T.  Pozwoliłam sobie (jako organizatorka wymianki) podebrać fotki z bloga Agaty :-).





A tak swój prezent zaprezentowała (w mailu do mnie) Anita T.


Tu  na zdjęciu, które "pożyczyłam" sobie z Jej bloga
lepiej widać wykonywane przez Nią cudeńka tworzone za pomocą silikonowych foremek:

Te dziecięcę to by mi się przydały, bo niedługo zostanę ciocią :-).

Anita T. otrzymała od Rudej


I jeszcze prezenty od aborduurwerk dla szczęśliwy zakątek
(fotki z bloga obdarowanej):





Mam nadzieję, że w ten zbyt ciepły dzionek niczego nie pomyliłam.

6 komentarzy:

  1. Ale super prezenty:) Na pewno wszystkie uczestniczki są zadowolone z wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś wyjęła mi to z ust. Pomyślałam dokładnie to samo co Ty.

      Usuń
  2. Dziękuję jeszcze raz Aniu za zorganizowanie wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja WIELKI ukłon w Twoją stronę i Anitki (mojej wymiankowej ofiarodawczyni) kieruję !!! DZIĘKI WAM DZIEWCZYNY !!!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!