Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 22 czerwca 2016

Kto, kogo i czym obdarował w ramach wymianki z okazji Dnia Prezentów.

     Czas zaprezentować kto, kogo i czym obdarował w ramach wymianki z okazji Dnia Prezentów.


AnGer -> Świat według Basi


Basia lubi robić biżuterię to dostała trochę koralików oraz muliny i sznurki do ich nawlekania.
Lubi muszle to otrzymała czerwoną szkatułkę z wieczkiem w muszle. 
Robi kartki to nacięłam dla niej skrapków.

Świat według Basi -> aborduurwerk


 szczęśliwy zakątek -> Agata Fleszar 


Agata Fleszar -> Ruda 

(fotka od Rudej)

(zdjęcie od Agaty)

Otrzymałam fotkę tego co Ruda wysłała do Anity T.,
ale z pewnych względów nie zamieszczę jej dzisiaj, tutaj. 
W drugiej części fotorelacji z wymianki zobaczycie te prezenty.

Dostałam zdjęcie od Anity T. przedstawiające jej prezenty dla Agaty Baran
lecz nie wiem, czy już dotarł do adresatki dlatego ono też pojawi się później.

 Nie wiem co i jak jeśli chodzi o prezent od aborduurwerk dla szczęśliwego zakątka.

 To co przysłała mi moja wymiankowa druga półóweczka Agata Baran już prezentowałam TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. super wymianka była prezent dla mnie rewelacja dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianki są u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezentami się wymieniałyście:) A dlaczego nie możesz pokazać tego co Ruda wysłała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo moja paczka z przyczyn pomyłkowych jeszcze nie dotarła do Anity :)

      Usuń
  4. Wspaniała wymianka :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna wymianka, jestem strasznie zadowolona że wzięłam w niej udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Aniu za zorganizowanie wymianki i zaufanie ( w końcu mam króciutki blogowy życiorys :*

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!