Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 21 czerwca 2016

Wymianka z okazji dnia prezentów.

   
   
     Kiedyś tam wymyśliłam sobie, że w czerwcu można by obchodzić dzień prezentów. Na przykład 21.6.
I w zeszłym roku i w tym ogłosiłam wymiankę z wyżej wymienionej okazji. W jednej i w drugiej wzięło udział po kilka osób.
Jak każdy lubię prezenty, a do tego uwielbiam wymianki dlatego bardzo się ucieszyłam, że znalazły się chętne osóbki, żeby wymienić się między sobą prezentami.

Oto co dostałam od mojej wymiankowej drugiej połóweczki AGATY BARAN:



Herbaciarka; tu na zewnątrz, a poniżej w środku.





     Otrzymałam super prezent. Uwielbiam herbatę, koty, motyle i przydasie do robienia kartek. Wszystko to znalazłam w tej mega wypasionej przesyłce. Agata wielkie dzięki!!! Ta piękna fioletowa skrzynka w motyle to herbaciarka ozdobiona przez BARDZO zdolną osobę, która mi ją przysłała. Byłam w szoku, gdy zobaczyłam w środku te zapasy przeróżnych herbat. Ale one obłędnie pachną...
Tasia też robiła wielkie oczy, jak 5 - złotówki, gdy to wszystko widziała. 

     Ups, na fotkach widać jak zabezpieczyliśmy oparcia krzeseł. Tasia, jak była młodsza i dużo mniejsza, wsadzała łepek tam gdzie nie powinna. Przestała to robić, ale "zabezpieczenia" w postaci taśmy zostały.

     Prezenty innych uczestniczek wymianki zaprezentuję w jednym z kolejnych postów. Muszę mieć pewność, że prezenty dotarły do adresatek. 


5 komentarzy:

  1. Wow to Cie Agata obdarowała, super paczucha. Moja paczucha dotarła już do adresatki, a ja też już dostałam cudne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, BARDZO mnie cieszy to że prezent przypadł Ci do gustu bo szykowałam go właśnie dla Ciebie i pod Ciebie ... i mega się cieszę że się udało :) niech służy jak najlepiej i smacznej herbatki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że prezent przygotowany specjalnie dla mnie, bo mega trafiony!!! Jeszcze raz za niego dziękuję!!!

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!