Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 11 lipca 2016

"Dzieła" moje i Tasi :-).

     Mężuś oglądał to piłkę nożną, to żużel (od dziecka jest fanem "naszej" unii Leszno), a ja z Tasią, w innym pokoju, świetnie się bawiłam. My spędzałyśmy czas robiąc kartki i nie tylko.

Pod obrączkami będą imiona małżonków i data ślubu.

Muszę coś zrobić z napisem: "moc życzeń" bo go nie widać. 
Może tak będzie lepiej.


Ślubna lub na rocznicę ślubu.

Baza. Na żółtym tle pojawią się informacje dotyczące mojej siostrzeniczki (imię, data urodzenia, waga, wzrost), a może Jej zdjęcie.

Proste do bólu kartki na imieniny, czy urodziny.
Z wykorzystaniem wyłącznie moich skrapków. 
Można je wygrać w CANDY. Te i kilka innych.



Pudełeczko zrobione z rolki po taśmie 2 - stronnie klejącej. 
Wszystko oklejone sznurkiem (spód, boki, góra).

Kotek - breloczek do kluczy.

I wspomnienie lata, pobytu nad morzem.



A teraz mam zamiar porobić trochę podkładek z motylami. 



Dla niewtajemniczonych wyjaśniam, że
Tasia to moja kochana, roczna, cudna, wielokolorowa koteczka.

10 komentarzy:

  1. Super prace, a czas spędzony z dzieckiem bezcenny! pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki przygotowałaś:) Kotek jest ekstra:) Czekam na efekt zdekupażowanych podkładek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie spędziłaś czas, wyszły piękne prace. Pogłaskaj ode mnie Tasię, buziam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne karteczki stworzyłaś. Aż się uśmiechać zaczęłam spoglądając na nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka produkcja :) Łał! Zaszalałaś razem z Tasia :) ile cudnych kartek! A breloczek kotek skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki, pierwsza najbardziej mi się spodobała :) a w szczególności kwiateczki na niej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, co za twórczość ! same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Deszczowy czwarteczek u mnie dziś kochana , ale jak weszłam do Ciebie to słonko mi zaświeciło, i tęcza się pojawiła , tyle śliczności !! Pozdrawiam serdecznie i samych twórczych pomysłów życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie hurtowo, a wspomnienia z wakacji sliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!