Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 14 lipca 2016

Licznik złapany!

     Łał! Licznik złapany.
Myślałam, że 30 000 zobaczę w sobotę, no może jutro, a to już. 
Jestem w szoku, bo niedawno sprawdzałam i "trochę" brakowało.

Nagrodę - skrapki otrzyma...


Anita T.

Proszę o adres!

Skrapki wyślę raczej w przyszłym tygodniu, 
zaraz po weekendzie,
bo muszę naprodukować je,
a przy pomocy Tasi to może trochę potrwać. 
Ona uwielbia papier. Gdy wyciągam mój kramik zaraz jest przy mnie. Nawet jeśli akurat spała. 
Podkrada mi co tylko się da i świetnie się bawi.
Trudno opisać co wyprawia słysząc cięcie papieru. 


Zabawy tego typu cieszą się powodzeniem. Mam na myśli łapanie licznika, nie wygłupaski mojej kićki.
Dlatego kolejne skrapki trafią do osoby,
która uwieczni, gdy na moim blogu będzie pięć trójek


33 333.


1 komentarz:

  1. Gratulacje:) łapanie licznika to bardzo fajna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!