Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 28 sierpnia 2016

2 bransoletki i zawieszka do breloczka.

     Takie 2 bransoletki powstały wczoraj wieczorem pod wpływem chwili.




Łatwe, szybko się je robi i powstały z tego co miałam w domu.
Wykorzystałam giętką rurkę, końcówki do bransoletek
oraz do jednej rzemyk, do drugiej łańcuszek. 
No i zawieszki.
Serduszko niezbyt w moim stylu. Zastąpi je skorpion :-).


Mężuś oglądał żużel, a ja w innym pokoju tworzyłam. Po skończonej pracy byłam w szoku, gdy na suficie zobaczyłam ze 30, 40 komarów. W pokoju okno zamknięte, a one przeleciały przez jeden pokój, przedpokój i do mnie do sypialni.

Mojemu ślubnemu potrzebna była zawieszka do breloczka z kluczami od garażu. Zażyczył sobie coś z literą G. No to zrobiłam mu. To 2 kółka z czarnego filcu (wycięte maszynką) z G w 2 różnych kolorach.



Tasia nie wiedziała, czy łapać komary, czy bawić się literkami, które oczywiście - jak to ona - ukradła mi.

2 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe te bransoletki:) Mnie się właśnie z serduszkiem podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te zawieszki z literką G, super udało Ci się je wyciąć, mąż z pewnością będzie zadowolony, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!