Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 29 września 2016

Dylematy ;-).

     Ta piękna, słoneczna pogoda chyba działa na mnie rozleniwiająco. Nagle okazało się, że już 8.10 chrzest mojej siostrzeniczki Oli. Prezentu brak, a co gorsza nawet pomysłu nie mam co kupić? zrobić? Do tego ja bardziej rozmyślam o wykrojnikach, które chciałabym kupić (choinki, bombki, itp.). Może nabędę kilka po urodzinach, bo dostanę kasę, ale to dopiero w listopadzie. Najbardziej ta pierwsza choinka mi sie marzy i bombka z napisem: "wesołych świąt". Teraz mam inne wydatki. Trzeba coś eleganckiego na siebie włożyć 8.10 (to nie mój styl, więc raczej nie posiadam tego typu ciuchów), no i mieć prezent.








6 komentarzy:

  1. fajne wykrojniki mama nadzieje ze uda ci się je kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kupię, ale nie należę do osób cierpliwych i nie lubię czekać za długo, zwłaszcza na coś miłego, fajnego.

      Usuń
  2. Udanych zakupów Ci życzę , jak tam maleństwo - daje mamie pospać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzeczniutka, cichutka, śpi jak aniołek. A jak jest u babci i dziadka, czyli moich rodziców, to nic tylko fika rączkami i nóżkami, no i by jadła, jadła, jadła. Siostra ma wytyczne co do karmienia i trzyma się tego, ale nasi rodzice nie bardzo.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziadkowie już tacy są. Ja pamiętam jak moja teściowa nakarmiła młodszą moją córkę - 8miesiecy miała- zupą szczawiową - rozumiesz?? szczawiową - myślałam, że wyjdę z siebie i stanę obok 😞
      Niech Wam rośnie pociecha💐

      Usuń
  3. Świąteczne wykrojniki wyglądają super:) mam nadzieję, że uda Ci się choć kilka kupić;) życzę udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!