Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 29 września 2016

Koty.

Tego wykrojnika użyłabym do wycinania bombek z cienkiego filcu. 
Brzegi 2 takich kształtów (bombek) bym zszyła, a wcześniej wypełniła.
Gdzieś widziałam takie bombki wiszące na choince. 
Fajnie, ciekawie wyglądały.





A propos filcu. 
Tych moich baz do kartek chyba jeszcze nie prezentowałam.
Powstały jakiś czas temu.



Użyłam serwetek wyciętych właśnie z filcu. 

Jest jeszcze trzecia kartka z kotami.
Szukam odpowiedniego tekstu o tym, że czarne kociambry przynoszą szczęście, a nie pecha.
Miałam czarnego kocura to wiem z własnego doświadczenia.
Frodo mu było na imię.
W zeszłym roku przekroczył tęczowy most.
Dołączył do burej, pręgowanej Zuzi.



Po opłakaniu Ich adoptowaliśmy Tasię i Marwina.




On (rudy) też niestety zachorował i opuścił ten świat.
Teraz Tasieńka ma młodszą koleżankę Ronję :-).


Wracając do tematu czarnych kotów i przesądu, że przynoszą pecha.
Kiedyś szłam długą, szeroką aleją.
Przede mną szli - jak pijani - ludzie, a przed nimi czarny kot.
Nikt nie chciał by kociamber przebiegł mu/jej drogę.
Patrzyłam na nich jak na wariatów, oni  na mnie podejrzliwie.
Jakaś babka chciała wiedzieć, czy wierzę w przesady odnośnie czarnych kotów.
Odpowiedziałam jej, że ponad 10 lat miałam w domu czarnego kota i...
tylko przynosił mi szczęście.
Tak jak i inne nasze koty, bez względu na umaszczenie.

5 komentarzy:

  1. Kartki fajniutkie, a ja mam w domu pręgowaną Dziunię tak jak była Twoja Zuzia.
    Zabobony i przesądy są moim zdaniem bez sensu ...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki:) a kociaki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na bombki a koteczki przeurocze.
    Ja też w te głupoty nie wierzę. Każdy ma tak, jak wierzy, że ma:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne koty i piątki trzynastego to tylko wymysły:)ja też kiedyś miałam czarnego kocura,ale przeszedł na drugą stronę podobnie jak staruszka Kitka i tricolorka Mela:)teraz pozostał mi wielki przyjaciel koci-pies Cosmo:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki super, ale mnie rozbawiły kociaki :) uwielbiam P:) Przy okazji dziękuję za udział w moim małym candy:) wkrótce zapraszam po wyniki :)) życzę powodzenia :) Pozdrawiam. olenka_ja

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!