Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 22 września 2016

Licznik złapany (33 333).

    Gdyby nie Natalia F. (blog: Zaczarowany Papier) nie zauważyłabym, że licznik odwiedzin przekroczył 33 333. To ona złapała licznik.



Szczegóły TUTAJ.

Obiecane skrapki postaram się powycinać jak najszybciej.
Teraz mam 2 pomocnice - kotki: Tasię i Ronję
i trudno powiedzieć ile to potrwa. 
Obie wariują na widok papieru i mojego kramu do rękodzieła. 
Mają różne zabawki, przeróżne, bo mój mężuś to gadżeciarz, uwielbiają je,
ale zwykłe skrawki i paski papieru również. 
Zagonić te kocice do spania to gorzej niż z dziećmi. 
Po co tracić czas na spanko skoro lepiej pobrykać, pobawić się. 

Oto co dostała za złapanie licznika:

Zdjęcie pozwoliłam sobie od Niej podebrać.


A propos Natalii. Ostatnio dostałam od niej kilka rzeczy m.in. kwiatki.



Gdy tylko je zobaczyłam pomyślałam, że byłby z nich fajny naszyjnik. 
Kupiłam rzemyki i...
Dostałam również 2 dziergane kwiatki. Doczepię agrafki i będą z nich broszki. 
Co powstanie pokażę wkrótce :-).
Kupiłam też różne różności


Fotka taka sobie, bo pyknięta wieczorkiem.

1 komentarz:

  1. Cieszę się Aniu, że kwiatki, które wysłałam Ci się podobają i je wykorzystasz:) Jestem ciekawa jak będą wyglądały te naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!