Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 3 listopada 2016

Bez tytułu.

     Przydaśki do robienia kartek są "wystarczy" zabrać się za tworzenie. 


Na szczęście do świąt jeszcze trochę czasu.
Ja zawsze robię kartki dopiero w grudniu. 
Ale może w tym roku będzie inaczej.
Jak na razie myślę o znalezieniu  domu dla kociaka. 



TO KOCUREK. Ma 4 - 5 miesięcy.

Może chciałby ktoś adoptować czarnego kotka? Były 4 kociaki, ostał się tylko ten. Jednego przejechał samochód, co z resztą rodzeństwa się stało nie wiadomo.
Jest dokarmiany przez pracowników pewnej leszczyńskiej firmy, która znajduje się w pobliżu bardzo ruchliwej drogi i marketu na Dekana. Kotek czasem szuka ciepełka na portierni. Ochłodziło się i na pewno by docenił stały dach nad głową i miseczkę pełną jedzenia.
 Wierzę, że znajdzie się ktoś kto zaopiekuje się nim by cały, zdrowy wyrósł na pięknego, zadowolonego, dorosłego kociambra.
 Trudno ocenić jak zachowałby się wobec obcych. Pewnie na początku byłby nieufny. W stosunku do pań z portierni jest oswojony. Śpi na poduszce przeznaczonej dla niego. To jeszcze kociak i szybko stałby się domowym kotem.

6 komentarzy:

  1. Dokładnie takie elementy są niezbędne do tworzenia kartek i w najmniej oczekiwanym momencie są potrzebne, warto coś sobie przygotować!

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę miłej pracy, mam też nadzieję, że kotek znajdzie dom

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociak wygląda jak brat - bliźniak mojego kota! Śliczny jest :) mam nadzieję, że szybko znajdzie dom

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydasie sliczne, zatem powodzenia Aniu w tworzeniu karteczek! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydaśki są przepiękne:) To wykrojniki czy scrapki?

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!