Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 5 listopada 2016

Kotek uratowany!

     Kotek, o którym wcześniej pisałam i dla którego szukałam pomocy, schronienia przed zimnem trafił wczoraj do super domu tymczasowego. Noc spędził już w ciepełku :-). Nie przymarznie mu dupka do parapetu, gdzie czekał na panie z portierni.
Byłam przeszczęśliwa, gdy zadzwoniła pani, która zabrała go do siebie.



Mały mądrala zaraz przykolegował się do wygodnego mebla. Kanapowiec z niego.


Koty są bardzo mądre.
Wiedzą do kogo się łasić, przymilać by nie spędzić zimy na dworze i mieć pełną miskę.
Kocurek miał szczęście. Ktoś dał mu szansę.
Zostanie odrobaczony i zaszczepiony by rósł zdrowy.






4 komentarze:

  1. Super, że udało się dla niego znaleźć choć dom tymczasowy. Gdybym sama niedawno nie przygarnęła kota ze schroniska, to najprawdopodobniej wzięłabym tego do siebie. Mam nadzieję, że wkrótce znajdzie nowych,kochających właściciel i domek już na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejciu jaki on słodki, fajnie, że znalażł domek na zimę, a może juz zostanie na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten kociak:) Super, że udało się dla niego znaleźć dom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak :) To super, że ma już schronienie.
    Dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam. Mary :)

    P.S. Jeśli można, to proszę o małą edycję daty na banerkiem 05.12-12.12.2016. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!