Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 10 listopada 2016

Nagroda pocieszenia od Dasandy.

     Nagroda pocieszenia od Dasandy. Jakiś czas temu ogłosiła candy. Powód? Ważny dla niej dzień. Nikt nie zgadł co to była za ważna data. Chodziło o pierwsze urodziny jej synka. Ktoś wygrał przygotowaną przez Anetę niespodziankę, a ja nagrodę pocieszenia, bo usiłowałam zgadnąć powód jej szczęścia. Według mnie ten szczególny, radosny dzień mógł być związany z rocznicą poznania kogoś wyjątkowego. Byłam blisko. Narodziny dziecka to nie jest poznanie kogoś wyjątkowego? Jest.
Uczestnicy candy pisali 3 słowa - podpowiedzi, na podstawie których Dasanda miała przygotować nagrody. Ja napisałam: przydasie, koty, niebieski.Oto co dostałam:


Kartka z motylami. Bardzo je lubię. Są delikatne, piękne, kolorowe i ulotne jak chwile.
Podziwiam sutaszową biżuterię. To czasochłonne zajęcie i misterna robota.
Jestem miłośniczką wszelkiej ręcznie robionej biżuterii.
Uwielbiam ją, robię i noszę (swoją oraz tą którą dostaję).


Przydasie - dzięki nim jest zabawa i frajda z tworzenia.

Serdecznie dziękuję za nagrody!

4 komentarze:

  1. Gratulacje:) Dostałaś super prezenty:) A kolczyki to istne cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ze te kilka drobiazgów do tworzenia wykorzystasz i będę mogła je podziwiać w Twoim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!