Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 4 listopada 2016

Wymianka Bożonarodzeniowa :-).


Proponuję wymiankę.
Temat? Oczywiście Boże Narodzenie.

Będzie ciut inna niż wymianki, które wcześniej ogłaszałam. Będzie pełna niespodzianek, bo bardziej anonimowa. Do czasu otrzymania przesyłki uczestniczki zabawy nie dowiedzą się od kogo otrzymają prezenty. Tradycyjnie w wyniku losowania powstaną wymiankowe pary, ale poznacie je dopiero, gdy na blogu pojawi się podsumowanie ze zdjęciami co, kto, dla kogo przygotował.
Każda uczestniczka dowie się – za moim pośrednictwem - do kogo ma wysłać prezenty, ale co i od kogo dostanie do samego końca będzie tajemnicą. Dlatego proszę byście przysyłały do mnie maila ze swoimi danymi, najbardziej interesują mnie Wasze adresy. Ja go przekażę odpowiedniej osobie. No i proszę o fotki Waszych prezentów. Niech cała blogosfera je podziwia. 


Zapisy (pod tym postem) przyjmuję do końca listopada.

W dniach 12 – 16.12 proszę wysłać prezenty
O TEMATYCE BOŻONARODZENIOWEJ
do swojej wymiankowej drugiej połówki, której adres otrzymasz ode mnie.
Mile widziane prezenty własnoręcznie wykonane,
ale mogą też być kupione. 

Można, ale nie trzeba:
* pobierać banerek i umieszczać na swoim blogu,
* dodawać mnie do obserwowanych 
(no chyba, że ktoś nie chce przeoczyć informacji odnośnie wymianki to doda mojego bloga do listy czytelniczej).

ZAPRASZAM DO ZABAWY!!!

1. Anger
2. Iwona
3. Świat według Basi 
4. szczęśliwy zakątek
5. Martuszka
6. ???


W zabawie mogą brać również osoby spoza kraju, 
 ale tylko pod warunkiem, że
 wysyłka może być na terenie Polski.
Czyli jeśli podacie adres rodziny, 
czy kogoś innego mieszkającego tutaj.

9 komentarzy:

  1. A czy są jakieś wytyczne co do prezentów? Wartość, ilość, czy może jeszcze inne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wytycznych, ale na ogół jest przyjęte coś słodkiego i do picia (kawusia, herbatka) oraz kartka, oczywiście prezent/y, no i można dorzucić przydasie.

      Usuń
    2. Nie uważasz, że dobrze by było określić przedział kwotowy- ale Twoja wymianka- Twoje zasady
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Trudno wycenić rękodzieło, bo jedni kupią sporą skrzynkę by zrobić z niej metodą dekupażu herbaciarkę, a ktoś inny wykona coś z papierowej wikliny. Jak wycenić te rzeczy wliczając użyte materiały?

      Usuń
  2. Ja jestem chętna:)a czy podpowiesz nam chociaż troszkę o danej osobie co lubi jakiś kolorek czy coś???Czy ma to być niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym przejrzeć metryczki i podpowiadać co, kto lubi, ale lepiej tego nie zrobię. Ktoś kiedyś zapytał mnie o ulubiony kolor. Odpowiedziałam, że niebieski. I ta osoba - moja wymiankowa druga połówka - miała tylko problem, bo nie wiedziała jak przygotować coś bożonarodzeniowego w kolorze niebieskim.

      Usuń
  3. :)Ja chętnie przyłączę się do zabawy:) Mogę wysłać prezent na terenie Polski:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział w wymiance. Poproszę o dopisanie :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!