Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 1 grudnia 2016

Ciąg dalszy poprzedniego posta.

     Ciąg dalszy poprzedniego posta. Kartki i prezenty dotarły do osób, dla których je przygotowałam to wyjawię kto był ich adresatem.


Kartka papierowo - filcowa trafiła do Basi
Dostała ją z okazji zbliżających się imienin (4.12).


Natalia oprócz kartki - też z okazji imienin - otrzymała:


Zawartość tego woreczka (po lewej, do góry) na płozach z cukrowych lasek
to mini organizerki z przydaśkami. 


Jeden z rzeczami do robienia kartek, 
a drugi z czymś co może przydać się podczas tworzenia biżuterii.


Dla obu Solenizantek:



7 komentarzy:

  1. Kochana jeszcze raz bardzo Ci serdecznie dziękuję za pamięć, życzenia i prezenty:) Przydaśki przydadzą się na pewno:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paczki przygotowałaś :)
    Zapraszam do mnie na moje candy grudniowe http://niezchin.blogspot.com/2016/12/grudniowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!

    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki i ozdóbki, najbardziej podoba mi się kartka z różowymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace:) Dziękuję za udział w moim candy, zapraszam wkrótce na wyniki, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!