Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 22 grudnia 2016

Czym Bożeno sobie na to zasłużyłam?

     Ale byłam zaskoczona, gdy usłyszałam, że do naszych drzwi dobija się listonosz. On robi to bardzo specyficznie i wkurzająco. Jakbym była głucha, albo jakby się paliło. Tylko kociambry straszy. Zwracałam mu uwagę, a on na to, że może nie przynosić mi poleconych i przesyłek i zostawiać awizo. Niech tak robi, nie mam nic przeciwko, ale "przyjemniaczek" nadal przychodzi i oddaje do rąk własnych.
Mówię mu dzisiaj, że chyba się pomylił, bo niczego nie spodziewam się. On jakieś aluzje do naszych zakupów przez internet. Nic ostatnio nie kupowaliśmy w ten sposób, tylko tradycyjnie, w sklepach na miejscu.
Patrzę na nadawcę i robię wielgachne oczyska. Patrzę drugi raz - Bożena G. Jakim cudem skoro dopiero co dostałam 2 szkatułki dla mam? Zrobiła jeszcze trzecią, pomarańczową, czyli dla mojej rodzicielki, która uwielbia ten kolor.



W środku były przydasie.




Tym razem, przy okazji, obfociłam Ronję.

Nasze koteczki dostały wczoraj spersonalizowaną bombkę, z ich imionami.



Nad bombką ogon Tasi.
Nasze kociczki zawsze i wszędzie są gdzieś obok. 

Tak patrzę na dzieła zdolnych blogowych koleżanek i nie da się ukryć, że rozwijają się, próbują czegoś za co ja jakoś nie mogę się zabrać. Wciąż planuję podszkolenie się jeśli chodzi o dekupaż, papierową wiklinę. A teraz doszły kwiatki z foramiru. Też mam w planach porobienie takich jak na powyższych zdjęciach. 

Basia na swoim blogu pisze o wymiance, w której obie brałyśmy udział.
Wspomniała co dostała ode mnie. 
Czytam, czytam i własnym oczom nie wierzę. 
"W paczuszce było choineczka, filcowy aniołek.Te ozdoby jak się przyjrzycie były na klubowej wigilii".
Rzeczywiście!  A to przemiła niespodzianka!

5 komentarzy:

  1. Piękna szkatułka:) I kotki mają własne dekoracje świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz jak cię zaskoczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie mnie zaskoczyłaś. Wielkie dzięki!!! A ja tak lubię niespodzianki. Uwielbiam je.

      Usuń
  3. Pudełko piękne, bombka również!

    OdpowiedzUsuń
  4. najpiękniejsze niespodzianki to właśnie takie :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!