Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 14 grudnia 2016

Jedna wymianka nie dobiegła końca, a ja już myślę o następnej.

     Chodzi mi po głowie pewien pomysł. Myślę o zorganizowaniu wymianki wiosennej lub wielkanocnej albo wiosenno – wielkanocnej, ale takiej na bogato dlatego zapisy już bym przyjmowała, a może tuż po nowym roku. Ze 2 miesiące byłyby na przygotowanie super, wypasionych prezentów. Losowanie par i szybko by było wiadomo kto, dla kogo ma je przygotować. Kto miałby ochotę zrobiłby, uszyłby, itp. coś z myślą o swojej wymiankowej połówce, zgodnie z jej życzeniem, marzeniem, wytycznymi, pragnieniami co chciałaby dostać. Mnie marzą się poszewki na jaśki w... koty, albo kot z papierowej wikliny.

Co Wy na to?

2 komentarze:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!