Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 12 grudnia 2016

To był pracowity weekend.

     Jak już kiedyś wspominałam przeżywam fascynację filcem. Do tego od niedawna doszła mania tworzenia z użyciem patyczku po lodach.  Nie zjadłam ich tyle. Kupuję je w paczkach po kilkadziesiąt sztuk.


Po lewej szopka, którą chcę przykleić na kartce świątecznej.
Szukam odpowiedniej Świętej Rodziny.
2 różne ramki. Jedna z moimi kotkami, druga (ta wyżej) będzie stojąca.
Choinka z patyczków (nie widać, że jest zielona)
i pojemniczek na długopisy.



Coś dla moich rodziców.
To ich wnuczęta: Marcin i Ola.




Mam zamówienia na kolejne tego typu gwiazdki. 

Filcowo - patyczkowe choineczki. 


Lodówkowiec. 


A to Tasia i stroik zrobiony dla moich rodziców
z wykorzystaniem tego co znaleźliśmy podczas sobotniego spaceru po lesie
(gałązek, szyszek).
Nie niszczyliśmy drzew. Zbieraliśmy to, co leżało na ziemi. 
O dziwo pozyskaliśmy w ten sposób też jemiołę. 
Grudzień, a było ciepło (10 - 11 stopni), przyjemnie. Zero śniegu. 






Ronja niezbyt była zainteresowana stroikiem. 
Mimo, że wcześniej nie widziała czegoś takiego.

To był weekend pełen pomysłów. 
Bardzo twórczy. Pełen inspiracji.

12 komentarzy:

  1. Pomysłowe prace z patyczków:) U nas weekend był bardzo deszczowy:( A Wy fajne skarby nazbieraliście podczas spacerku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prace z patyczków ja tez kiedyś miałam w planach coś z nich zrobić pewnie coś tam zrobie stroik śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patyczki dają wiele możliwości. Polecam tworzenie z ich użyciem.
      Stroik prosty, nie przekombinowany, bo uwielbiam prostotę. Tasi :-) i moim rodzicom podobał się. U nich powtykałam trochę jemioły.

      Usuń
  3. Nigdy nie pracowałam z patyczkami po lodach i mam chęć spróbować z moimi nieprywatnymi dzieciakami:) Tylko gdzie je kupujesz? Albumik świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patyczki dają wiele możliwości. Tworzenie z nich to frajda i świetna zabawa. Polecam!
      U nas, w Lesznie (Wielkopolska) są 2 sklepy z rzeczami do rękodzieła, w których sprzedają patyczki.

      Usuń
    2. Patyczki dają wiele możliwości. Tworzenie z nich to frajda i świetna zabawa. Polecam!
      U nas, w Lesznie (Wielkopolska) są 2 sklepy z rzeczami do rękodzieła, w których sprzedają patyczki.

      Usuń
  4. Super projekty! Bardzo inspirujące! Pozdrawiam i życzę wielu takich twórczych weekendów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ten był bardzo wyjątkowy, bo aż tylu pomysłów - w ciągu 2 dni - to ja na ogół nie miewam.

      Usuń
  5. Super ozdóbki, stroiki prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!