Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 15 stycznia 2017

Maszynka poszła w ruch w związku z moją zabawą karteczkową.

     Pracowity weekend. Nie tworzę, ale w ruch poszła maszynka i wykrojniki. Wycinam skrapki dla osób biorących udział w mojej zabawie karteczkowej. Do jednej uczestniczki wysłałam w piątek trochę ramek do kartek. Nie mam zbyt wielu wykrojników tego typu, ale razem, połączone jakieś tam możliwości dają. Efekt nawet ciekawy i zadowalający (mnie, nie wiem, czy obdarowana się ucieszy; mam nadzieję, że tak).


Teraz przygotowuję kolejne wycinanki, które wyślę jutro albo we wtorek.
Zakładałam, że w pieszej edycji zabawy - w styczniu - mało osób weźmie w niej udział dlatego postanowiłam je nagrodzić skrapkami. Będą miały czego użyć przy tworzeniu kolejnych kartek. Skrapki to taka drobna zachęta.
Powycinam jeszcze trochę, a nóż ktoś jeszcze się zgłosi. Do 17.1 macie czas. A jeśli ktoś wybierze wariant zabawy, że nie chce wysłać swojej kartki to wyjątkowo może zrobić ją i przysłać do mnie (w mailu) jej zdjęcie do końca stycznia. Zabawa jeszcze nie jest rozpowszechniona dlatego ciut naginam zasady, które sama wymyśliłam. To trochę nie fair w stosunku do osób, które już przysłały do mnie swoje kartki dlatego tym bardziej zasługują na skrapki.

5 komentarzy:

  1. Nawet dla posiadacza maszynki taki prezent jest ekstra. Nikt bowiem nie ma wszystkich wykrojników;-)
    Nie biorę udziału w twojej zabawie, za dużo ich mam na głowie, a w planie dłuższe wyjazdy. Życzę powodzenia wszystkim biorącym w niej udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś nie ma wykrojnika, to każdy scrapek i wycinek cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu bardzo bardzo dziękuję za scrapki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo!
      Niech Ci służą.
      Teraz wiesz jakie ramki mogę wycinać, więc następnym razem podeślę Tobie wybrane przez Ciebie.

      Usuń
  4. Fajna zabawa :) Pomyślę w kolejnych miesiącach.
    Dziękuję też w imieniu naszego DT za udział w serwetkowym candy :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!