Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 28 stycznia 2017

Mój pierwszy album.

     Wciąż nie mogę uwierzyć, że wczoraj zrobiłam swój pierwszy album do przyklejania zdjęć. Zajęło mi to kilka godzin, bo to czasochłonne zajęcie  i "trochę" papieru zużyłam, ale warto było.
Kupuję papier do robienia kartek formatu A5. Przycinam go do mniejszych rozmiarów, bo zazwyczaj tworze kartki, które wysyłam w tradycyjnych, typowych kopertach. Z reszty papieru wycinam napisy, czy skrapki.


Wykorzystałam te duże koperty (216 x 155 mm), których mam niezłe zapasy. Wcześniej wpinałam je do segregatorka (takiego mniejszego) i trzymam w tych kopertach papier, serwetki.


I powstał album
- wersja pierwsza


Od jakiegoś czasu miałam taki papier i niezbyt wiedziałam co z nim zrobić. 


Wersja druga - z okładką.


W albumie prawdopodobnie będą zdjęcia dzieci mojej siostry (Marcina i Oli).
 Na okładce też, tylko jeszcze nie wiem jak dokładnie będzie ona wyglądać, 
czy tak jak na fotce wyżej, czy tej poniżej. 


Pomyślałam sobie, że stary kalendarz też można wykorzystać jako bazę do kolejnego albumu.


Odetnę obrazki - pocztówki i resztę okleję papierem. 

6 komentarzy:

  1. Świetny album i rewelacyjny pomysł z bazą ze starego kalendarza:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album ,
    Z kalendarzem to dobry pomysł. Zal wyrzucać jak jest ładny, mimo przeterminowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł na wykorzystanie kalendarza, a album ślicznie się prezentuje! dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu wciąż trzeba próbować czegoś nowego:) Jak dla mnie to wygląd okładki na dole jest fajniejszy:) Pomysł z wykorzystaniem kalendarza jest super, tylko w moim przypadku kalendarz ma dwustronne obrazki, i które wybrać, ciężko będzie

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!