Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 26 stycznia 2017

Niedziałający banerek - zaproszenie do złapania licznika.

     Kilka osób domyśliło się, 
że ten niedziałający banerek jest zaproszeniem do złapania licznika 
(40 000) 
i wzięło udział w zabawie. 


Po obejrzeniu filmu:
"Dzieci z Jedwabnego Szlaku"
sprawdziłam licznik. 
Brakowało ponad 150 wejść do 40 000.
Było około 22.30.
Niecałą godzinę później licznik został złapany

udało się uchwycić ten moment
dlatego postaram się jak najszybciej wysłać do Niej nagrodę.



Wracając do filmu. Był ciekawy.
Wojna japońsko - chińska. 
W latach 30 XX wieku japońska armia okupowała większość chińskiego terytorium. W grudniu 1937 armia japońska rozpoczęła krwawą napaść na stolicę Nanjing, kilka godzin drogi na zachód od Szanghaju.
Młody, angielski dziennikarz przedostaje się do ogarniętego wojną Nankinu. 
Mężczyzna zostaje opiekunem kilkudziesięciu chłopców - sierot w różnym wieku. 
Wraz z  chińskim partyzantem i amerykańską sanitariuszką ocala ich przed wcieleniem do armii. 
Aby znaleźć dla  nich bezpieczne schronienie pokonali około 1000 kilometrów do Mongolii. 
Po dotarciu do celu główny bohater umiera z powodu tężca. 
Film oparty na faktach.
Lubię takie - inne od wszystkich, dotyczące tematów rzadko poruszanych, 
zdarzeń, o których nie każdy ma pojęcie. 
Wcześniej niewiele wiedziałam o tej wojnie.
Lubię, zarówno filmy, jak i książki zmuszające do przemyśleń. 

1 komentarz:

  1. Gratulacje dla Anitki:) Byłam blisko, ale nieco się spóźniłam na łapanie;)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!