Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 16 lutego 2017

Candy - bez okazji. Skrapki do wygrania.

     Dawno nie organizowałam candy. Nie dlatego, że nie było ku temu okazji. Jakaś pewnie by się znalazła. No i zawsze można zorganizować taką zabawę bez okazji.


Oto banerek, który obowiązkowo ma się znaleźć u osób biorących udział w candy. 
Wystarczy, że pojawi się na pasku bocznym. 
Jeśli ktoś chce, albo nie ma bloga, może go zamieścić na facebooku. 

Do wygrania skrapki.
Kto choć czasem odwiedza tego bloga to wie, że warto wziąć udział,
bo trochę mam wykrojników i różnych dziurkaczy.
Czasem kogoś uszczęśliwiam tego rodzaju przydasiami 
i wtedy raczej nie oszczędzam mojego big shota. 

Zabawa potrwa do końca lutego. 
Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem, do 23.59 dnia 28.2.

Osoby biorące w tym roku udział w zabawach organizowanych przeze mnie:
* całoroczna zabawa karteczkowa 
(wyzwanie styczniowe i/lub na luty albo kartka zgłoszona na któryś z następnych miesięcy)
* wymianka wielkanocna na bogato,
* wymianka wielkanocna numer 2
podczas losowania nagrody otrzymają dodatkowe losy.

46 komentarzy:

  1. Czy ja kiedyś byłam numer 1 - raz udało się !!!
    Po scrapki to ja zawsze, gdy okazuje się ,że takie już mam to szczęśliwe są dziewczyny z sekcji rękodzieła na UUTW.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ogromną przyjemnością stanę w kolejce, bo wykrojnikowe scrapki to moje marzenie. Nie posiadam maszynki i wykrojników, mam kilka dziurkaczy i to wszystko. Cudownie byłoby wzbogacić swoje prace o tak cenne przydasie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu obok Twoich scrapków nie mogłabym przejść obojętnie:) Oczywiście z przyjemnością biorę udział w zabawie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3, 4, 5, 6.
      2 dodatkowe losy za udział w całorocznej zabawie karteczkowej (1 za edycję styczniową, a drugi za stworzenie kartki zgodnie z wytycznymi na luty) oraz 1 los za zgłoszenie się do wymianki wielkanocnej

      Usuń
  4. Ja też z chęcią stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7, 8, 9, 10.
      2 dodatkowe losy za udział w całorocznej zabawie karteczkowej (1 za edycję styczniową, a drugi za stworzenie kartki zgodnie z wytycznymi na luty) oraz 1 los za zgłoszenie się do wymianki wielkanocnej

      Usuń
  5. Ja również z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy! Banerek wisi na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! Super, że chcesz się podzielić tym, co masz!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło z Twojej strony, że dzielisz się swoimi zasobami :) Z chęcią biorę udział w zabawie. Banerek umieszczam tutaj: http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i ja, w końcu pora wsiąść się za kartki Wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce :) Bannerek na dolnym pasku u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, scrapki bardzo by mi się przydały, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stawiam pierwsze, nieśmiałe kroki i z wielką chęcią wejdę do kolejki po scrapki. Zawsze mogą się przydać.
    Banerek na bocznym pasku - https://monwegtworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. scrabków nigdy za dużo,
    dlatego trzymam kciuki i staje w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam maszynki więc szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie się zapowiada to tym bardziej dopisuję się do listy:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przyłączę się do zabawy. banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  16. to i ja sie z checia zapisze, scrapkow u mnie malo , a chcialabym robic takie fajne kartki :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się z wielką chęcią
    banerek na https://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj. Nie ukrywam, że jestem tutaj pierwszy raz, ale z pewnością wrócę :)
    Baner z odnośnikiem do zabawy zamieściłam na http://janiaka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli można to chętnie stanę w kolejce do zabawy, taka garść srapcowych cudeniek bardzo by mnie uradowała, ponieważ pod koniec marca odwiedzać będę dom seniora i tworzyć się będą z tej okazji karteczki dla wszystkich pensjonariuszy tego domu. Zabieram banerek do zabawy i zostawiam serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej trafiłam z banerka i cieszę się bardzo. Do zabawy się zapisuję i idę dalej oglądać Twojego bloga :)
    banerek umieszczam na moim blogu: www.karkakg.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce po scrapkową niespodziankę ;) banerek wisi: nulkoweniteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym spróbować szczęścia:) Banerek obowiązkowo na rudamamaijejpasj.blogspot.com bo to dzięki niemu trafiłam do Ciebie:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!