Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 7 marca 2017

Kwiatki z okazji dnia kobiet.

     Kwiatki są dla mam z okazji dnia kobiet. Moja dostanie pomarańczowego, bo to jej ulubiony kolor, teściowa tego drugiego. Nie lubię różowego, a to już trzeci post, w ostatnim czasie, w którym pojawia się coś różowego.
Moi rodzice mają czarną kotkę Śliwkę (znalazłam ją na działkach i pomagała nam zbierać śliwki). Teściowie są szczęśliwymi posiadaczami trochę większej kociej gromadki. Wszyscy dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo kociambrów dlatego unikamy żywych kwiatów.








     Ronja prezentuje i testuje kwiaty bezpieczne dla zwierząt, bo tekstylne, a nie toksyczne i trujące.
Rońka może myślała, że są dla niej, bo jakoś tak w marcu kończy rok. W schronisku mówiono, że urodziła się w marcu, tak mieli odnotowane w dokumentach, ale na ich stronie było, że w kwietniu. 
Jestem wdzięczna osobie, która nie zostawiła jej na pastwę losu. Dostała szansę :-) przeżyła :-).
Schronisko nie jest super miejscem (dużo zwierząt, zamknięcie w klatce), ale lepsze to niż niebezpieczeństwa czyhające na kociaka, gdy musi sam sobie radzić.
W schronisku szczepią, odrobaczają, leczą jeśli zachodzi taka potrzeba, czipują, karmią i oswajają zwierzaki z ludźmi, dorosłe koty/psy sterylizują.
Tasia akurat śpi w łazience, w zlewie.

     A to mój prezent z okazji dnia kobiet
wymarzona filcowa torebka



Grafitowa, z kieszonką w środku.

2 komentarze:

  1. Takie kwiatki są super:) Nie tylko nieszkodliwe, ale trwałe:)Też mam marzenie związane z podobną torebką;) he he faktycznie sporo różu u ciebie w tym tygodniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filcowe torebki sprzedawali po 39 zł w... Polo Markecie. Były (jeszcze w niedzielę) też inne i kolory i wzory. Ta miała zawieszkę z 2 kwiatkami, ale lepiej się sprawdza jako zabawka dla kotów niż ozdoba więc jej nie ma na fotkach.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!