Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 21 marca 2017

Scrapbooking (i nie tylko) - nowinki.

W tytule napisałam o nowinkach (technicznych), 
ale na świecie już tego używają, 
a w Polsce mało kto to ma, a jeszcze mniej osób wie o istnieniu takich rzeczy.

Pierwszy filmik - mała, przenośna maszynka. Super!
Nie zajmuje tyle miejsca co big shot i nie waży tyle co on.

Cudne te brzegi...


Sprytne rozwiązanie.


Proszę pana! Poproszę takiego kwiatka!
(albo może być coś innego byle pan to wykonał).


Pan robi transparent :-0. Szok.


Pan wycina literki. Miło popatrzeć :-)


Ciekawych rzeczy używa robiąc tę kartkę:


Unowocześniony, współcześniejszy big shot?


Do robienia np. kartek ze wstążkowymi kwiatami:


Coś dla robiących biżuterię:


Sorry za te komentarze, ale głupieję, gdy widzę facetów zajmujących się czymś takim jak powyżej.
Z tego co zaobserwowałam to domena głównie pań.

Ta kobieta to dopiero używa nieznanych mi rzeczy
i raczej nieosiągalnych w Polsce.  





Zastanawiam się, czy to urządzenie jest przydatne?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!