Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 15 marca 2017

Tajemniczy samochód :-).

     Któregoś dnia, na moim blogu, na pasku bocznym, pojawił się tajemniczy samochód. Najpierw były nad nim 3 wykrzykniki, a po pytaniach - spostrzegawczych osóbek - dopisałam podpowiedz 44 444.


Wczoraj wieczorem został złapany licznik. 
44 444 uwieczniła Natalia F.


Całkiem niedawno celem zabawy było uchwycenie momentu, gdy licznik odwiedzin pokazywał 
40 000. Udało się to Anicie T.
Otrzymała ode mnie:


(Ramka z kory drzewa)


Pamiętam, że wtedy "tworzyłam" skrapki wykorzystując koperty.
Powstawały samoprzylepne skrapki - ozdobniki.





Teraz jestem na etapie dekorowania sznurkowych, eko jajek.
Powstały kolejne:




 W sumie powstało 13


2 komentarze:

  1. Kolejna porcja fajnie udekorowanych pisanek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Natalii i Anity. Piękną paczuszkę przygotowałaś. :)

    Dziękuję za udział w moim urodzinowym candy. Po wyniki zapraszam jutro. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!