Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 25 marca 2017

W barwach tęczy.

     Nowy rodzaj moich styropianowych jajek wielkanocnych. Sznurek poszedł w odstawkę, gdy wczoraj w chińskim markecie zobaczyłam...


Podczas "wspaniałego stulecia" (w trakcie "sułtana" jak mawia mój mężuś)
powstały 2 jajka.


Te kolory to w sam raz do tworzenia pisanek.
Już nie potrzeba żadnych ozdobników.


Mnie one bardzo się podobają.
Barwy tęczy. 
Bardzo wielkanocne kolorki.


Marzę o wiośnie. To moja ulubiona pora roku chociaż krótko trwa, bo raz dwa i jest już lato, strasznie ciepło, a za upałami nie przepadam. 
I brakowało mi zimą kolorów. Dzięki tym jajkom moja buzia się śmieje. 

W chińskim markecie mają taniutkie jajka styropianowe.
Wczoraj kupiłam u nich samoprzylepne perełki. Mieli różnej wielkości i wiele kolorów. Oni sprzedają je do ozdabiania... samochodów. Oto dowód.


Dla mnie coś takiego (gwiazda na kierownicy) to wiejski tuning.


W tego typu sklepach kupuję biżuterię - dla koralików. Jest tania i zazwyczaj brzydka, kiczowata, a ja wykorzystuję koraliki po swojemu. Tanim kosztem mam sporo różnistych koralików.

8 komentarzy:

  1. Super włóczka:) Ja bym z takiej zrobiła kolorowe podkładki pod kubeczki:)Twoje pisanki kolorowe się super w niej prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł z tymi podkładkami. Zrobię.

      Usuń
    2. Ciekawa jestem co za cudo wykombinujesz:) Ja to bym na szydełku je zrobiła;) Swoją drogą zazdroszczę Ci tego "chińczyka"

      Usuń
    3. Mężuś cieszy się, że nie umiem dziergać, bo bałby się, że porobiłabym ubranka dla kotek.
      Rzadko kupuję coś u Chińczyków. Pierdołki do rękodzieła to mogę nabyć, ale nie ciuchy, buty, naczynia, pościel, czy coś dla zwierzaków. Uwielbiam torebki, wręcz je kolekcjonuję, ale u nich żadnej, nigdy nie kupiłam chociaż niektóre nie są złe.
      U nas co kawałek albo chiński market, albo sklepy po 4, 5 zł.

      Usuń
    4. A tak z ciekawości, to po ile mają taką wełnę?

      Usuń
    5. ooo to nie tak źle;) bo kolorki ma fajne:)

      Usuń
  2. super jajka wyszły Bardzo fajne wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!