Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 28 marca 2017

Wzrok, czy sprzęt płata figle?

     Bardzo lubię te samoprzylepne kropki/perełki/kryształki, czy jak to kto nazywa. Mają mnóstwo zastosowań. Ja tym razem okleiłam styropianowe jajko. Niestety zdjęcie nie oddaje jakie jest ładne i zielone.
Fajniutkie jest w dotyku.



Ktoś może pomyśleć, że poszłam na łatwiznę. 
To nie takie hop siup zrobić tak, żeby było widać jak najmniej białego - styropianu. 

Ciekawostka. Malowano blok. Wybrano kolor beżowy. Efekt końcowy - trupio blady fiolet. Mówiono, że , gdy robi się zdjęcie aparatem cyfrowym lub komórką sprzęt pokazuje ten wybrany kolor, ale ludzkie oko odbiera go zupełnie inaczej (jako bardzo jasny wrzosowy). Słyszałam o tym i z ciekawości zobaczyłam ten blok oraz sprawdziłam swoim sprzętem. Szok! Własnym oczom trudno uwierzyć. Co innego aparaty, a co innego wzrok.
Kolor wybierano "cyfrowy" i teraz malują jeszcze raz, bo aż konserwator zabytków zainteresował się sprawą. 
Też tak mam, że obstrykuję coś fioletowego, a na fotce widać np. niebieski, albo odwrotnie. 
Różowe wychodzi czerwone, a czerwone różowe.  

3 komentarze:

  1. jajeczko świetne pamiętam kiedyś było coś takiego że jedni widzieli ze sukienka jest złoto kremowa chyba a inni wręcz odwrotnie że jest ciemna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym na pewno nie powiedziała, że poszłaś na łatwiznę. Domyślam się ile pracy było z tymi maleństwami, by je tak ładnie i równo na jajku styropianowym poukładać:) Masz Aniu głowę pełną pomysłów:) Super Ci wyszła ta pisanka. Taka wytworna z perłami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tym złudzeniem kolorków to mnie zaskoczyłaś. Nie wiedziałam, że można tak się oszukać patrząc na coś he he

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!