Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 28 kwietnia 2017

Królewny, królewicze, kareta, korony, konie

     Mieszkam bliziutko "netto". Lubię ten sklep. Mają w nim wszystko czego potrzebuję, a jak mam większe wymagania to idę do "kauflandu", który też jest niedaleko. W obu sklepach czasem jest coś fajnego dla osób kreatywnych. Tym razem w "netto" kupiłam naklejki. Kosztowały grosze, bo ostały się jedne, jedyne.







Może jeszcze zdążę do końca miesiąca zrobić kartkę dla małej księżniczki. 
Królewny, królewicze, kareta, korony, konie, krzesełko, kwiaty.
Wszystko na K jak kwiecień.
Mam na myśli moją zabawę karteczkową. 
W związku z nią już zabieram się za wycinanie skrapków dla jednej z uczestniczek.

Te naklejki można wykorzystać do zrobienia kartki ślubnej, takiej na wesoło,
bo nie wszystkie postacie mają korony, no i są łabędzie.

Miłego, udanego dłuższego weekendu!!!
U nas potrwa 5 dni :-).

Wracając do tematu mojej zabawy karteczkowej.
Prezentuję jeszcze jedną kartkę
wykonaną przez 


"Jest Wielkanocna, więc na kwietniowe święta, a poza tym jest kurczak, kwiatki i kurze jajka czyli pisanki"

3 komentarze:

  1. orety teraz mnie olśniło że na k jest koń mogłam z koniem dla siostrzenicy zrobić no ale zrobiłam jej na M

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz nosa do wyszukiwania fajnych przydasi w sklepach:) Jestem ciekawa jakie kartki powstaną z tymi naklejkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło mi, że postanowiłaś dołączyć do mojego candy i do grona obserwatorów, powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!