Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 2 kwietnia 2017

Skrapki, ramki i zabawa karteczkowa.

     To lubię! Otrzymałam pierwszą kartkę w ramach kwietniowej zabawy karteczkowej. 
Wykonała ją  BASIA P.


"Kartka na święta i z K, czyli: kurczaki, koszyczek, kokardka i powiedzmy, że to koło"
Basia - jak sama zaznaczyła - wykorzystała skrapki ode mnie. 
Cieszy mnie, że wzięła udział w mojej zabawie.
Cieszy mnie również, że skrapki jej się przydały.

A propos skrapków. Jednego dnia wycięłam takie rameczki:



Chyba wszystkie (oprócz tych z żółtym filcem) w piątek zostały wysłane.
Piszę "chyba", bo moje 2 kotki lubią mi podkradać przeróżne rzeczy. 
Zwłaszcza papier i jego skrawki je bawią. 
Fajnie się to chowa pod dywan, meble.

Dzisiaj, gdy mąż oglądał żużel, wycinałam kolejne ramki:


Spodobało mi się kombinowanie, łączenie różnych wykrojników i wycinanie nowych ramek.


Przy okazji, z resztek papieru powstały...


Ramki wycinałam z myślą o sobie, bo w kwietniu trzeba porobić trochę kartek wielkanocnych 
oraz imieninowych (dla Jerzego, Wojciecha).
Część z przyjemnością wyślę MAGOS, która w marcu dołączyła do mojej zabawy karteczkowej.
Wystarczy, że przyśle mi swój adres (annagerszendorf@wp.pl).

Zmiana tematu, bo nie samym papierem żyję.
Moje najnowsze bransoletki:


Te 2 najprostsze (powyżej) fajnie wyglądają razem

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za takie wyróżnienie, adresik poleciał na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rameczki są śliczne i piękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rameczkowa produkcja...super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego nawycinałam.
      Trzeba coś robić, gdy mężuś ogląda żużel, którego nie lubię.

      Usuń
  4. Basia działa w ekspresowym tempie;) Rameczek niezły wysyp:) Ja uwielbiam Twoje rameczki wykorzystywać w kartkach, zwłaszcza tych z hafcikami:) I widzę chyba tam kilka nowych wzorków:)Ciekawe te bransoletki porobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie - tak jak Basi - warto wysyłać skrapki, bo mam pewność, że je wykorzystasz. Te ramki fajnie pasują do haftów. Myślę, że wcześniej, czy później te nowe ramki także trafią do Ciebie.

      Usuń
  5. Niezła produkcja scrapków :)
    Basia zrobiła piękną kartkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że i ja i Basia miałyśmy co robić :-)

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!