Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 4 kwietnia 2017

Wymianki, ach wymianki.

     Pora pokazać co powstało i czym podzieliłyśmy się dzięki wymiankom. 
To znaczy zaprezentuję Wasze prace, bo prezenty do moich wymiankowych drugich połówek wysłałam wczoraj. Zgodnie z regulaminem zabaw! Była tam mowa o wysłaniu 1.4, ale to była sobota, poczty w Lesznie zamknięte, więc nadałam przesyłeczki w poniedziałek.

To jest podsumowanie:



 Natalia dla Basi:






Basia dla mnie:





Moje prezenciki dotarły do osóbki, z którą byłam w parze, więc mogę je pokazać


Wymianka udana, nawet bardzo, bo wszyscy wysłali i dostali prezenty.

5 komentarzy:

  1. Ja Kasi bardzo bardzo dziękuję, bo dostałam od Niej cudne prezenty:) Mam nadzieję, że moja paczka Basi również się spodobała:) Fajne prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno nie wiem o co ci chodzi. Uwzielas się na mnie czy co? Jaki konkurs, wymianka. Podaj mi konkrety bo naprawde nic nie rozumiem. W niczym takim nigdy nie bralam udziału. Wiem jednak jedno. Oczerniasz mnie w internecie, wyzywasz od oszustek - poczytaj o stalkingu bo info zgłosze na policję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ty byłaś na tej liście uczestniczek wymianki:
      http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl/2015/04/kolejna-wymianka.html http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl/2015/05/wymiankowe-pary.html
      http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl/2015/06/kiedy-nastepna-wymianka.html
      Wcale mnie nie dziwi, że niby nic nie wiesz. Nikt by nie przyznał się do czegoś takiego - brałaś udział w wymiance, ale ta osoba, której miałaś wysłać prezent nigdy go nie dostała. Ciekawe dlaczego po tej sprawie usunęłaś bloga: ula-joyas.blogspot.com

      Usuń
  3. Dziewczyno mój blog istnieje od kilku lat. Nie będę dyskutować z kimś kto nawet przez chwilę nie zastanowi się nad argumentami innych. Nigdy nie brałam udziału w żadnej wymiance, NIGDY nie wysłałam ani nie dostałam żadnego prezentu. I nie życzę sobie dalszego oczerniania mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym właśnie rzecz, że nie wysłałaś. Sama tak napisałaś w powyższym komentarzu: "NIGDY nie wysłałam".
      Nie masz pojęcia nad czym się zastanawiam myśląc o tobie i o tej sprawie.

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!