Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 12 maja 2017

Ciepełko, słonecznie i jeszcze Wy mnie rozpieszczacie.

     Miły dzionek. Ciepełko, słonecznie i jeszcze Wy mnie rozpieszczacie. Przed chwilą "odebrałam" następną karteczkę majową. Od kolejnej nowej uczestniczki. Za oknem nareszcie zrobiło się wiosennie i w końcu pogoda taka jaka powinna być w maju, więc nowe siły w nas wstępują. Słońce to najważniejsze źródło witaminy D w naszych organizmach. A ta witamina to prawdziwy eliksir życia. Jej niedobory powodują wiele problemów zdrowotnych. Choroby zaś sprawiają m.in. że brakuje nam sił i energii, jesteśmy senni, obolali, nie do życia.  W okresie jesienno - zimowym, od września do kwietnia, w szerokości geograficznej, w której znajduje się Polska nasłonecznienie nie jest wystarczające do wytworzenia odpowiednich ilości witaminy D. Trzeba wspomagać się tabletkami, ale mało kto zdaje sobie sprawę jak bardzo potrzebujemy tej witaminy i że większość z nas ma jej niedobory.

Wracając do kartki. Otrzymałam ją od Bożeny G.


Jak widać powstała dla mamy z okazji dnia matki.
Żadne inne święto nie kojarzy się bardziej z majem.

Liczba uczestniczek biorących udział w zabawie karteczkowej rośnie.
Nawet nie wiecie jaką sprawiacie mi radość.

8 komentarzy:

  1. Piękna karteczka Bożenko:) A jaki pomysłowy bukiecik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleś Ty szybka! Już zdążyłaś dodać komentarz. Dopiero co dodałam wpis.
      Bardzo, bardzo cieszy mnie Twoja aktywność :-).
      Natalio droga! Jesteś moją ulubioną koleżanką blogową.

      Usuń
    2. He he to akurat przypadek:) Ale faktycznie jakbym upolowała ten post;)
      Dziękuję za miłe słowa:) Ja również bardzo się cieszę, że dane było nam się poznać w tym blogowym świecie:)

      Usuń
  2. Zainspirowały mnie Wasze prace kochane dlatego musiałam się zgłosić do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To cieszy ze kolejne osoby dołączają do zabawy a ja jutro jadę do domeczku łapać witaminkę D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby pogoda dopisała!
      Miłego, udanego wypadu!
      Gromadź witaminę D, gromadź. Dobrze Ci to zrobi.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa ta karteczka :) U mnie też słonko , na balkonie ławeczka tylko sie nawitaminizować :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!