Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 17 maja 2017

Dzięki za zainteresowanie moją krzyżówką.

     Cieszę się, że znalazły się osoby, które poświeciły swój cenny czas na rozwiązanie mojej krzyżówki. Jednym poszło to lepiej, innym ciut gorzej, ale mam nadzieję, ze bawiłyście się równie dobrze jak ja podczas jej tworzenia.
Ponoć niektóre z Was odgadły wszystkie hasła. Chyba muszę uwierzyć Wam na słowo ;-), bo o dziwo otrzymałam zrzuty ekranów od osób, które nie wszystkie słówka odgadły. Podpowiedziałam im te brakujące hasła i cieszę się, że "rozpropagowałam": rękodzielnicze słownictwo, nazwy, techniki, przydasie. Gdy rozpoczynałam swoją przygodę z moim blogiem rękodzielniczym ciągle trafiałam na coś, co było mi obce. Szperałam w necie, szukałam, dokształcałam się. Wchodziłam na strony sklepów internetowych i przeglądałam ich asortyment . Były opisy, zdjęcia, przykłady zastosowania.
Odwiedzając różne blogi też sporo się nauczyłam. Na początku nie miałam pojęcia, że można wykonywać tyle przeróżnych rzeczy z takich materiałów jak np. papierowa wiklina. Origami, haftowanie, malowanie, szycie, szydełkowanie nikomu nie jest obce, ale origami modułowe już nie jest tak rozpowszechnione. Nikt z moich znajomych nie używał serwetek do dekorowania bombek, pisanek, szkatułek, słoików, puszek, itp. W szkole nie zajmowaliśmy się quillingiem, czy innymi technikami, które niektóre dzieciaki, w niektórych szkołach teraz poznają. Nas uczono czegoś zupełnie innego. No, ale wtedy jeszcze nie było mody na scrapbooking, cardmaking, decoupage. Za to biżuterie robiło się. Na podwórku, siedząc na kocu nawlekaliśmy koraliki. Koralikowe krokodyle to nawet chłopcy chętnie robili (dla swoich mam). Jednego jeszcze mam, a drugiego mój tata.
Dopiero teraz widzę na ile sposobów można wykonywać biżuterię i z jakich przydasków.

Słówka z mojej krzyżówki. Oto one: 
BIGOWANIE, BINDOWANIE, CANDY, CARDMAKING, DECOUPAGE, DZIURKACZE, EMBOSSING, EXPLODING BOX, FILC, FOAMIRAN, FRYWOLITKA, HAFT, KORALIKI, MALOWANIE, MASKI, MEDIA, NAROŻNIKI, ORIGAMI,  PERGAMINOWA, PRZYDASIE, 
QUILLING, SCRAPBOOKING, SKRAPKI, STEMPLE, SZYDEŁKO, WIKLINA, WYKROJNIK, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!