Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 18 maja 2017

Jaki poranek taki cały dzień.

     Jaki poranek taki cały dzień :-). I oto 2 kolejne kartki. Od Natalii. Czekały na fejsbuniu bym zabrała je na bloga i pokazała światu.

Na pierwszej są motyle i napis "moc życzeń"



a na drugiej maki i motyle. 

Kiedyś miałam bzika na punkcie słoneczników, obecnie buzia mi się uśmiecha na widok maków. 
Słoneczniki lubię nadal, w każdej postaci, a maki tylko jako element rękodzieła.
Gdy widzę coś np. ozdobionego serwetką w maki marzę by to mieć. 
Nie tak bardzo jak pragnę posiadać jak najwięcej rzeczy w koty, ale przeżywam fascynację makami.
Motyle od dawien dawna darzę sympatią. Uwielbiam na nie patrzeć. Są piękne, kolorowe. 

Zacznę zliczać Wasze prace i może na przełomie czerwca i lipca zrobię podsumowanie półrocza. 
Z nagrodami, bo doceniam Wasz trud, poświęcony czas i udział  w zabawie. 

4 komentarze:

  1. ja też od początku miałam na maj maki ale wyszedł motor może jeszcze zrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam motor, maki, morze i malwy, ale robiłam porządki i teraz nie mogę tego znaleźć.

      Usuń
  2. Faje zabawne karteczki. Ja też słoneczniki lubie , ale najbardziej konwalie , fiołki i frezje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam pomysł jedynie na motylka. Maki same jakoś wpadły mi w ręce, kiedy robiłam karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!