Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 18 maja 2017

Jania i kartka - mini album.

     Wstaje i jak zwykle - jeszcze przed śniadaniem (moim, bo kocice swoje dostały)  - odpalam kompa. Chyba to już początki uzależnienia. Zaczynać dzionek od przeglądu: poczty, co w nocy zadziało się jeśli chodzi o mojego bloga i na innych, na fejsbuniu. Chyba czas pomyśleć o odwyku.
     Często jestem w szoku, że tyle osób coś robi, gdy ja już śpię, a kładziemy się około 23 - ciej. 
Pocieszające, że nie tylko ja od samego rana tkwię przed komputerem. Na FB o 7 - mej można już "spotkać" znajomych, pogadać.
U nas pobudka o 6.30, bo mężuś na 7.00 do pracy. Faceci... Ja szybko potrafię być gotowa do wyjścia, ale nie aż tak jak mój ślubny. O takiej porze potrzebowałabym więcej czasu, żeby się ogarnąć. A jemu wystarcza 20 minut. 7 idzie do pracy. 

     Jania zrobiła mi miłą niespodziankę. Otrzymałam od niej drugą majową kartkę i to z motylem, a ja je bardzo, ale to bardzo lubię. 


"Tym razem kartka w formie mini albumu, również na roczek Wojtusia" 

Ciekawy pomysł.
Chyba się zainspiruję i zrobię coś w tym stylu na roczek mojej siostrzeniczki Oli.
Obecnie ma 9 miesięcy. 

5 komentarzy:

  1. Pomysł na albumik jest rewelacyjny:)
    Co do szykowania się Panów do wyjścia, to Oni to mają ekspresowa tempo he he wiem coś o tym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też spodobał się pomysł z mini albumem. Fajna pamiątka ukazująca pierwszy rok malucha. I jaka niebanalna.
      Faceci (ci normalni) nie robią makijażu :-). Chociaż ja też nie. Kiedyś nie wyszłam z domu bez "piku piku malu malu" jak mawiała moja chrześniaczka, a teraz zero makijażu.

      Usuń
  2. Ja tez od rana przy kompie ale moje rano to po 10 i po śniadanku . fajne kartki powstają a ja pomysłu na czerwiec nie mam i sie zastanawiam czy na c czy cz robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajniutkie Basiu, fajniutkie.
      Trochę czasu jeszcze jest by wymyślić coś na czerwiec.

      Usuń
  3. A widzisz, ja często po 23 zaczynam dopiero coś robić. Za to zazwyczaj do 9 śpimy razem z córcią. I to mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!