Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 25 czerwca 2017

2 kartki czerwcowe od Natalii F.

     Otrzymałam 2 kartki od Natalii F.


Pierwszą zrobiła z okazji dnia leśnika i drzewiarza, czyli z drzewem. 
To święto jest w Polsce obchodzone kilka razy: 5.4, 5.5, w pierwszą niedzielę czerwca i 4.10 (światowy dzień leśnika).
To pokazuje jak ważną rolę spełniają lasy i jaka ważna jest praca leśników, drzewiarzy.
Lasy kojarzą się z surowcem jakim jest drewno i papier, z grzybami, jagodami.
Dostarczają nam tlenu, zapobiegają powodziom, są miejscem odpoczynku, relaksu, spacerów.
W lasach mieszka, żyje wiele różnych zwierząt.
Leśnicy dosadzają drzew, dbają o lasy. To bywa ryzykowna praca, bo w lasach grasują kłusownicy. 
Dzięki drzewiarzom mamy meble, trumny, drewniane zabawki i inne przedmioty wykonane z drewna. 
W Polsce lasy zajmują ponad 28 % powierzchni kraju. 

Dodatkowo na powyższej kartce są czerwone kwiatki. 


Na drugiej są kolory na c: czarny i czerwony. 

2 komentarze:

  1. Ciekawe karteczki i9 ciekawe święto

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to szczęście że mieszkam w dość mocno zalesionym rejonie i bardzo mnie to cieszy, bo to inaczej k na spacer do lasu niż do galerii co teraz niestety bardzo popularne się robi,...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!