Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

wtorek, 13 czerwca 2017

Bez tytułu.

     Mam nadzieję, że wszystkie wysłane dzisiaj przesyłki dotrą do końca tygodnia do adresatek. Oby poczta nie spłatała żadnego figla. Maj i czerwiec to czas, gdy uczniowie liceów zawodowych mają praktyki. Wiem z własnego doświadczenia. Ukończyłam liceum ekonomiczne z tytułem pracownik administracyjno - biurowy. W IV klasie nie tylko zdawaliśmy maturę, ale musieliśmy zdać również egzaminy zawodowe.
Przed wakacjami trzeba odbyć i zaliczyć praktyki. Ja miałam m.in. w urzędzie wojewódzkim i w miejskim zakładzie budynków komunalnych, gdzie teraz pracuje mój mąż :-). A w czasach szkoły oboje uczęszczaliśmy do leszczyńskiego ekonomika. Ja do liceum, a Rafał do PSZ. Moja koleżanka podkochiwała się w chłopaku z PSZ. Latała pod sale gdzie mieli lekcje. Dlatego ich kojarzyłam, ale mnie żaden nie wpadł w oko. Wiedziałam, że jeden z nich jeździ białym rowerem.  Śmiejemy się teraz z tego, bo kilka lat później spotkaliśmy się, randkowaliśmy i jesteśmy małżeństwem.

Przyszli pocztowcy też muszą odbyć praktyki zawodowi. Jedni bardziej się przykładają do tej praktycznej nauki zawodu, inni mniej, jedni są bardziej pojętni, inni nie bardzo.No i bywa różnie. Można np. z powrotem dostać wysłaną paczkę, przesyłkę.


Na szczęście tym razem PP nie nawaliła i przesyłka (w środę, 14.6) dotarła do Natalii :-).


Trochę skrapków wysłałam do Jani i Bożeny G
za udział w mojej zabawie karteczkowej.

1 komentarz:

  1. Kochana bardzo serdecznie za wszystkie prezenty dziękuję:) A dziurkacze już poszły w ruch;)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!