Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 9 czerwca 2017

Czerwcowa kartka od Basi.

Oto czerwcowa kartka od Basi,
którą otrzymałam wczoraj:



Brązowy, czyli czekoladowy, czekoladki, cukierki, babeczka - ciastko, czereśnie, czerwony i cytat z piosenki (Kombi - "słodkiego miłego życia").

Słodkie niestety lubię, czereśnie także lubię (bardzo, bardzo), czerwony to jeden z mniej lubianych przeze mnie kolorów, a wspomnianą piosenkę, jak i ten zespół lubię.
A tak przy okazji bardzo lubię owoce, zwłaszcza te kojarzące się z majem i czerwcem, czyli truskawki i czereśnie. Truskawki kupujemy, a czereśnie teściowie mają na działce i chętnie się dzielą z synem i synową (czyli mną).

Basi na blogu można poczytać o różnych mniej znanych świętach.
Czerwcowych również.

3 komentarze:

  1. Czerwony to mój ulubiony kolor czereśnie uwielbiam baaardzo to moje naj naj owoce słodkości niestety tez lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele nas łączy :-). Tylko nie kolor czerwony. Ja od dawien dawna, od kiedy pamiętam jestem wierna niebieskiemu.
      Słodkiego, miłego życia!!!

      Usuń
  2. Ale słodka karteczka Basi wyszła:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!