Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Formularz kontaktowy na blogu.

     Na swoim blogu niedawno dodałam formularz kontaktowy. Znajduje się po lewej stronie, na pasku bocznym. Jeśli ktoś ma ochotę do mnie napisać to proszę bardzo :-).

Dla zainteresowanych - krok po kroku - jak dodać taki formularz. 
Wybieramy: UKŁAD i klikamy: DODAJ GADŻET


Wybieramy: WIĘCEJ GADŻETÓW.
Szukamy: FORMULARZ KONTAKTOWY. 
Klikamy +.


Pojawia się takie okienko. 
Klikamy: ZAPISZ

I gotowe.

Przydatna funkcja, bo nie trzeba na blogu szukać adresu e-mail, kopiować go, wklejać.
Od razu można napisać i wysłać wiadomość bez konieczności odpalania poczty. 
Minus - nie ma możliwości dodania zdjęcia, obrazka i przesłania go.

2 komentarze:

  1. Fajnie, że podałaś czytelny instruktaż:)Na pewno wielu osobom ułatwiłaś dodanie takiego gadżetu na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało kto przyzna się do tego, że skorzystał, ale jestem pewna, że ta krótka instrukcja okaże się przydatna. Na kilku blogach pojawi się formularz kontaktowy :-)

      Usuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!