Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 9 czerwca 2017

Jania i kartka z okazji chrztu.

A to kartka odebrana dzisiaj. 
Poranny przegląd poczty i co widzę...


Jej autorką jest Jania.


"Założyłam, że chrzest, który miał miejsce w czerwcu, podchodzi pod kategorię czerwcowe święto. A na kartce dodatkowo jest napis "chrztu", czyli na literkę c. Trochę to jest chyba naciągane, co nie? ;)" 
Janeczko naciągane, czy nie (według mnie nie) to zabawa. Chodzi o zaprezentowanie pięknych, ciekawych kartek oraz pomysłowości, kreatywności. A te kryteria na pewno ta kartka spełnia.

Zwróciłam uwagę na tytuł maila: "czerwiec po raz pierwszy :)". Trzymam Cię za słowo! :-)


     Święto – ogólne określenie szczególnych dni lub dłuższych okresów powtarzających się regularnie co rok. Może mieć charakter: religijny, narodowy, państwowy, międzynarodowy. Może upamiętniać jakieś wydarzenie, może być okazją do uczczenia czegoś, czy kogoś, grupy społecznej lub zawodowej. 
Niektóre zwracają uwagę na pewne problemy, są okazją by inaczej spojrzeć na otaczający nas świat, ludzi (np. chorych, kalekich), docenić/zauważyć rożne zjawiska, które na co dzień nas nie interesują . 
Święta mogą być ustanowione na podstawie ustaw, jak i innych aktów prawnych wydanych przez organy publiczne, a także ustanowione przez organizacje międzynarodowe. 
Są święta prywatne, o charakterze gminnym, jednostek wojskowych (obchodzone np. u nas, w Lesznie), dla określonych grup zawodowych, wynikające z dawnych, lub współczesnych obrzędów, czy też tradycji ludowej, mniej lub bardziej znane, pojawiające się w kalendarzach i te, których tam nie znajdziecie - nietypowe.

Ja i mój mężuś Rafał 11.6 będziemy obchodzić 12 - tą rocznicę ślubu. Jest co uczcić :-). Tyle lat razem... Święto? Święto.
Imieniny, urodziny, narodziny dzieci, chrzty, pierwsze komunie, śluby to także święta. Każda okazja jest dobra by się spotkać, spędzić ze sobą czas, zwłaszcza miło. 

26.7 mam imieninki i może po kupię nowe wykrojniki... 


Tak przy okazji: do 11.6 i jeszcze w niedzielę 
przyjmuję zgłoszenia od osób chcących wziąć udział 
w wymiance czekoladowników wypełnionych przydasiami.


link przekierowujący do zabawy znajdziecie na pasku bocznym

2 komentarze:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!