Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Jania i ślubny składaczek z cegłami.

     Jak miło i fajnie, że gdy większość z Was już myśli o zakończeniu roku szkolnego i przygotowuje głównie różne pamiątki dla nauczycieli, ktoś tworzy kartki o innej tematyce. I w ogóle ma chęci, wenę. Ja coś ostatnio ich nie mam. Za to mam totalnego twórczego lenia. Zrobiło się ciepło, rozleniwiająco... A może to coś innego? Wypalenie?
W wakacje to dopiero będzie posucha, zastój jeśli chodzi o o prowadzenie blogów, tworzenie, udziały w zabawach (karteczkowych, candy, wymiankach), bo to czas urlopów, wyjazdów, organizowania dzieciom czasu.

Jania przygotowała ślubny składaczek z cegłami. 
To już druga kartka jaką zgłasza w ramach czerwcowej edycji zabawy karteczkowej. 


Zajrzyjcie na jej bloga i zobaczcie jak super prezentuje się ta kartka po otwarciu, w środku.

2 komentarze:

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!