Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

sobota, 3 czerwca 2017

Kolejny albumik.

     Znowu naszła mnie ochota by zrobić album do zdjęć. Wpadł mi w ręce stary kalendarz tzw. pocztówkowy. Już kiedyś pisałam, że mam zamiar odciąć obrazki, a resztę okleić papierami i tak zrobiłam.












Ronieczka :-)
Tasia akurat spała, bo się przetleniła :-) 
albo upał ją zmęczył. 





Teraz prawie kończę etui do przechowywania biżuterii.
Okładka prawie gotowa.
To będzie w środku:



Mam nadzieję, że nitownica da radę połączyć to z okładką.


Wiem, że już czerwiec, ale wczoraj byłam u kogoś i tam (na półce) jest jeszcze takie jajko
cekinowo - dekupażowe:


Mnie się podoba. Ciekawy pomysł i fajne połączenie. 

5 komentarzy:

  1. fajny pomysł na albumik z kalendarza

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wykonanie !
    Mam w szufladzie kilka kalendarzy i starych atlasów chciałam tak właśnie je zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten album to nic skomplikowanego, a efekt - według mnie - fajny i ciekawy. Będę nieskromna, ale moje oczy on cieszy.
    Kalendarz super się sprawdził jako baza.
    Uwielbiam recyklingowe prace.
    "Trochę" papieru zużyłam by powstał ten album, ale warto było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu mega pomysłowy albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny pomysł z albumem z kalendarza :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!