Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Wygrana w candy! :-)

     Wczoraj z mężusiem świętowaliśmy 12 - tą rocznice ślubu. Bardzo miło spędziliśmy ten dzionek.
A dzisiaj ciąg dalszy miłych niespodzianek. Wygrana w candy! :-). Chwalę się, bo w tym roku BARDZO rzadko miałam szczęście w losowaniach. Do tej pory raz chyba tylko coś wygrałam. 3 osoby wzięły udział w tamtej rozdawajce i organizatorka do każdej coś wysłała.





W zgłoszeniu napisałam:

To najprawdziwsza prawda! 
Szyć nie umiem, a torebki uwielbiam, zwłaszcza takie, które nie powstają w fabryce. 
Dlatego to sobie kupię np. uszytą z filcu, to mężuś mi kupi z naszytymi kotami.
Teraz do mojej kolekcji dołączy torba łowicka :-). 
To coś zupełnie nowego i innego niż mam.

Już mam uszytki od esophie.
Na forum o nazwie babskie hobby była wymianka. I właśnie wtedy dostałam prezenty od tej zdolnej osóbki. Eliza miała niezły zgryz, bo zapytała o mój ulubiony kolor, a ja na to, że niebieski. Trudno przygotować coś bożonarodzeniowego w tym kolorze. Ale świetnie sobie poradziła i dostałam m.in. uszyte zawieszki na choinkę, renifera i kołnierzyk.
Może  w pierwszej chwili żałowała, że zapytała o mój ulubiony kolor, a może ucieszyła się, że pobudziłam jej kreatywność, pomysłowość...

7 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji pięknej rocznicy, dbajcie o siebie i trwajcie dalej razem :) Torba boska, wspaniała wygrana !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu gratuluję:) Śliczną torbę wygrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo ciekawa i na pewno wyjątkowa ta torebka :-)

      Usuń
  3. te ozdoby biało-niebieskie były miłą odmianą:-))))
    przyslij mi Aniu adresik: eesophie@web.de

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!