Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 19 lipca 2017

Co za pomysłowość...

     Mężuś robił porządki w szafie z ciuchami. Oto co wczoraj powstało z pańciowej bluzy. Pańcia zaszyła (ręcznie), przyszyła tu i tam i Tasia zadowolona. Przez pewien czas nie opuszczała swojego nowego legowiska i Ronja nie mogła się do niego dopchnąć. Obie chciały to mimo, że "trochę" tych różnych legowisk mają.



Legowisko wyszło nieźle zważając na to, że po pierwsze nie szyję, 
chyba, że trzeba guzik przyszyć, czy dziurkę zaszyć, 
a po drugie robiłam to ręcznie, nie maszyną. Palce ciut pokłute igłą (brak wprawy), ale warto było.
 Kotki zadowolone - to najważniejsze

Dzisiaj pocztowy :-) przyniósł 3 liściki made in China, 
czyli z wykrojnikami kupionymi na Aliexpress.



To takie powiedzmy ozdobne (prawy, górny róg), bo nie wiem jak to nazwać, daje fajny efekt, ale trzeba się nakombinować najpierw by to wyciąć, a potem by rozdzielić. Potrzeba cierpliwości i zręcznych rączek.

Poprzednio listonosz przyniósł też 3 liściki. W kopertkach było 5 wykrojników od 3 sprzedawców. Dostałam wtedy m.in. słonie i miśki. Dzisiaj słonie wykorzystałam do zrobienia obrazka, 




a miśków nacięłam (z resztek papierów) by mieć na zapas do kartek dzieciaczkowych. 
Zrobiłam też jedną bazę, którą dopracuję, gdy będzie konkretne zamówienie na kartkę dla małej dziewczynki (z okazji urodzin, czy narodzin).
Starych wykrojników użyłam do wycinania wózeczków z filcu.
Miśki wykorzystam do robienia metryczek.
Zrobię 2, jedną dla siostrzenicy (wkrótce skończy roczek) i dla siostrzeńca, żeby nie zazdrościł siostrze.

9 komentarzy:

  1. legowisko super i świetne wykrojniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz te wykrojniki, trochę zazdroszczę ;) Szczególnie podobają mi się miśki, takie pocieszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne legowisko wymyśliliście:) to teraz kochana będziesz wykrawać -wykrawać-wykrawać:):):) super są te dmuchawce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe skarby otrzymałaś, pewnie powstanie z nich wiele pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane! Dziękuję za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Legowisko fantastyczne :) Gratuluję pomysłowości :)A o wykrojnikach mogę tylko pomarzyć :) Fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden wykrojnik, albo i 2 - jeśli dojdą z Ali - i skrapki będzie można wygrać w candy, które wkrótce ogłoszę na blogu. Zapraszam!

      Usuń
  7. Pomysłowe wykorzystanie bluzy:)
    Piękne scrpaki :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!