Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 21 lipca 2017

Do końca sierpnia zawieszam prowadzenie bloga.

     Na blogach niewiele się dzieje. 
Zauważam znikomą aktywność (z powodu wakacji?) 
dlatego do końca sierpnia zawieszam prowadzenie mojego. 
Potrzebuję od niego trochę wytchnienia, odpoczynku.

Wyniki losowania par w wymiance wakacyjnej ogłoszę,
jeśli ktoś zgłosi kartkę w ramach mojej zabawy karteczkowej opublikuję ją,
 ale nic poza tym, żadnych innych postów!
Oczywiście co mam komuś wysłać wyślę.

Muszę zająć się przygotowaniami do imienin,
bo w najbliższym czasie goście będą najważniejsi,
stworzyć coś dla siostrzenicy, która w sierpniu kończy rok,
no i potestować wykrojniki z Ali :-).

Takie otrzymałam wczoraj i dzisiaj:



Moje zakupy na Ali zaczęły się przez tego słonika. 
Wyobraziłam go sobie na kartce urodzinowej dla mojej siostrzeniczki. 
Słonik doszedł na czas.


Żółw już pędzi z prezentami.
Miałam kiedyś takiego lądowego w domu.
Ciekawy zwierzak.
Kumplował się z naszym wilczurem Sabą.

Miłych wakacji!!!

Przez ponad miesiąc nie będziecie musiały oglądać moich zakupów z Ali.
Chociaż... To nic pewnego.
A ja już planuje następne :-).

Dla porównania
tyle te wykrojniki kosztują w polskim sklepie:


a tyle na Ali:



1,29 $, czyli 4,65 zł zamiast 36 zł.
A niewiele się różnią od polskiego wykrojnika.
Co z tego, że podróbka? Ważne, że oszczędzam kasę. I to ile!
W polskim sklepie internetowym trzeba jeszcze doliczyć koszty przesyłki!
Wykrojniki z Aliexpress nie gną się, nie pękają, są OK i przesyłka darmowa.
Zamiast ponosić koszty wysyłki na terenie Polski wolę za te pieniądze (8 - 12 zł)
kupić 2 - 3 wykrojniki na Ali.

Edycja 25.7

Wykrojniki kupione na Aliexpress:
25 - 28.7:



Byłam ciekawa, czy wykrojniki koty dojdą do moich imienin. Doszły :-).



(ten w opakowaniu mam podwójnie i na FB wymieniam go na coś innego)

Z 2 powyżej prezentowanych listków robię motylki:


Dzięki wymiance zyskałam 3 wykrojniki :-).


31.7 - 4.8:


7.8 - 11.9


balon będzie czasem robić za kaktusa :-)


Mnóstwo polskich napisów na różne okazje 
(ślub, chrzest, pierwsza komunia św., narodziny dziecka, imieniny, urodziny, bierzmowanie, rocznica) i życzenia.
Super, że można je łączyć.
Kupiłam też trochę materiałów szkolno - papierniczych, a także rzeczy z kotami, 
czego przykładem jest linijka i taśma w koty, którą nakleiłam na linijkę.


Uwielbiam kupować ramki. 
Teoretycznie w koszyku ląduje 1 wykrojnik, a dostaję kilka różnych. 
Wyobraźcie sobie co przeżywałam, 
gdy listonosz na mój widok powiedział, 
że za jakąś godzinę 
wrzuci do skrzynki 
kilka Chińczyków.
Tego nie da się opisać.
Kto nie kupował na Ali ten nie wie jak to jest.

14 - 24. 8 
Nie było wykrojników, bo listonosz zastępujący naszego nie doręczał poczty.

25.8 
Odebrałam na poczcie 26 przesyłek z Aliexpress:


28.8 - 1.9:


5 komentarzy:

  1. Tak, lato nie nastraja do siedzenia przed komputerem:) Mnie nie chce się nawet posiedzieć nad ulubionymi zakładkami. Skończyłam sezon porzeczkowy (dżemiki), jestem w ogórkowym (sałatki różne), czekam na malinowy (soki i dżemiki). Chyba że pada - wtedy zaglądam na blogi rękodzielniczek.
    Kusisz wykrojnikami bardzo. Maszynki nie mam, ale skrapki są super. Sprawdzałam nawet to ali... Ceny rzeczywiście zachęcające. Nie mam jednak odwagi zamówić, bo... aż z Chin :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W wakacje zawsze mało czasu na wszystko. Regeneruj się i wracaj do nas jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to już latem jest. Ja spedzam teraz bardzo mało czasu przez komputerem, właściwie tylko z doskoku. Bardzo dużo czasu spędzam z moją małą na podwórku, a wieczorem nadrabiam domowe zaległości. I pewnie nie tylko ja tak mam :)
    Co do wykrojników, to bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzą po dłuższym czasie użytkowania. A powiedz, widzisz jakąś różnicę w materiale z którego są wykonane, jak trzymasz wykrojnik chiński i któryś oryginalny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna jest ta parka kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne scrpaki z tych wykrojników powstaną:)
    Szkoda, że zawieszasz bloga, ale myślę, że wrócisz ze zdwojoną siłą i energią do blogowania:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!