Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

czwartek, 27 lipca 2017

Miłe niespodzianki.

     Dzień pełen niespodzianek. Większość związana z pocztą, czy to polską, cze elektroniczną.
Rano dostałam kartkę gratulacyjną.
Nie, nie to nie ja spodziewam się dziecka. 
Jania przygotowała ją dla siostry.
Na niej listki na L jak lipiec. 


Za to w skrzynce papierowa kartka od Basi P.


Niebiesko fioletowa i do tego z kotem.
Niebieski kolor to mój ulubiony.
Zaraz na drugim miejscu jest fioletowy.
A koty uwielbiam.

Prezenty imieninowe od Natalii:



Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia :-).
Marzyłam o takich bransoletkach!
Strasznie mi się podobają.
Niestety ja i szydełko to porażka.

Kochaniutkie! Dziękuję za pamięć, życzenia i niespodzianki!!!

Edycja 4.8:
Natalia na swoim blogu napisała co za to ode mnie dostała, 
więc i ja Wam pokażę:

(fotka z bloga Natalii)

Basi również wysłałam trochę skrapków.

Dzisiaj taki mój prywatny dzień guzików.
Wczoraj zgadało się o niepotrzebnych guzikach i dzisiaj dostałam od 2 osób. 
Teraz mam ich kilkaset.

1 komentarz:

  1. Piękna karteczka:)
    Cieszę się, że prezent się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!