Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 12 lipca 2017

Żabol dla singielki.

     To moja praca w ramach lipcowej edycji mojej zabawy karteczkowej. 

W lipcu miała powstać kartka z tym wyjątkowo przystojnym żabolem, ale po wydruku książę został zaprezentowany w formie obrazka. 
To prezent dla Elżbiety, która w tym miesiącu obchodziła imieniny. 
Ona uwielbia żaby, zbiera z nimi wszystko. 
Kiedyś jeździła - odpocząć od zgiełku Warszawy - do dobrych znajomych o nazwisku Żaba. 
Teraz ma prywatnego żabiego królewicza, którego w razie potrzeby może pocałować. 



4 komentarze:

  1. Podobno żaba jest na szczęście i na pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny żabol:)ma swój urok:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam tego żabola i wprost zakochałam się w nim :-).

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!