Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Szczeniak słodziak od Natalii.


Kartka ze szczeniaczkiem słodziakiem.
Dzieło Natalii.

Obecnie kocham koty, ale wcześniej nie wyobrażałam sobie życia bez psów. 
Miałam ich kilka. Były super. Tylko jeden niemile nas zaskakiwał. 
Koty mają charakter zbliżony do mojego
pewnie dlatego tak je rozumiem i dlatego tak je lubię.
Mnie bardzo odpowiada zachowanie kotów, bardziej niż psów.
Ale koniec tematu zwierząt, bo to dla mnie temat rzeka.

Wracając do kartki Natalii.
Słowa na S to: serdeczne życzenia, skrapki, stempel, słoneczny odcień żółtego, no i szczeniak.

Kochana! Są gdzieś wzory takich słodkich kociaków?
Kotka to sama bym chętnie wyszyła, no spróbowałabym.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa:)Jestem bardzo ciekawa Twojego haftu:) link do wzorków Ci przesłałam

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!