Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

niedziela, 17 września 2017

400 - setny wpis. Wymianka prywatna?


W ramach wymianki prywatnej ja wysłałabym Ci skrapki, a Ty mi jakieś przydasie: papiery, bazy do kartek, kwiatki, skrapki, czy co tam masz na zbyciu. Używam perełek. Raczej nie korzystam z brokatu. Guzików mam setki więc za nie też dziękuję.



 
















Mam jeszcze kilkadziesiąt różnych napisów.
I skrapki z dziurkaczy ozdobnych (kwiatki, listki). 


Wysyłam jedynie na terenie Polski.

Wycinam z grubego papieru (Anita's), którego używam jako baz do kartek. 
Skrapki wysyłam białe, bo wiele osób sama chce je sobie pokolorować. 

Żebym miała też czas na coś innego niż tylko wycinanie skrapków
natnę ich dla 3 osób, które zgłoszą udział w wymiance.
Jeśli pójdzie to szybko, sprawnie, bez uszczerbku dla moich codziennych zajęć 
(innych niż scrapbooking) 
wtedy zorganizuję kolejną taką wymiankę. 

4 komentarze:

  1. A co tam.....jestem chętna na taką wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczegóły omówimy mailowo.
      Pozdrawiam!
      Miłego, udanego dnia i tygodnia!

      Usuń
  2. Gratuluje 400 postu :) i życzę jeszcze wiele wspaniałych chwil w blogosferze:) Imponująca kolekcja wykrojników:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chetna, prosze o kontakt na daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!