Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 13 października 2017

Nowy sklep (m.in. z przydasiami) w Lesznie :-).

     Z zainteresowaniem śledziłam doniesienia o tym, że jesienią, m.in. w Lesznie ma być otwarty sklep sieci Action.


„Sieć Action ma już ponad 900 sklepów w Austrii, Belgii, Francji, Holandii, Niemczech i Luksemburgu. Kolejne powstaną w Polsce. Jeden zostanie otwarty w Wielkopolsce (w Lesznie), a pięć na Dolnym Śląsku (w Głogowie, Legnicy, Lubaniu, Świdnicy i Wałbrzychu). Jak informuje portal wiadomoscihandlowe.pl, sklepy zaczną działać w październiku.”

     Wczoraj było otwarcie sklepu w galerii, niedaleko mnie. Przed wizytą u moich rodziców – tata miał urodziny – wstąpiliśmy zobaczyć co oferują. Zaraz po wejściu byłam zachwycona. Wchodzimy, a zaraz pierwszy regał uginał się od… przydaśków!!! Kawałek dalej był kolejny z pierdołkami do rękodzieła, robienia kartek. Dużo duperelków w cenie do 3 zł.

Można tu kupić także: dekoracje, zabawki, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, chemię gospodarczą, artykuły dla zwierząt, odzież.

„Łącznie w ofercie sieci znajduje się około 6 tys. produktów. Stała jest jedna trzecia asortymentu, pozostałe dwie trzecie się zmieniają. Przedstawiciele Action dodają, że tygodniowo w placówkach pojawia się 150 nowych produktów.”


     W galerii Leszno Action jest w sąsiedztwie: Pepco, Kiku, Textilmarketu. W tych sklepach mają podobny asortyment. To konkurencyjne sieci. Ale mnie pasuje, że wszystkie są obok siebie. Kupuję w takich sklepach coś do dekoracji mieszkania, przecenioną biżuterię i ją przerabiam (np. koraliki wykorzystuję). Ostatnio w Pepco kupiłam artykuły papiernicze. Mieli fajne, tanie pisaki. 8 sztuk. Jedna końcówka to pisak, druga stempelek (motyl, kot, drzewo i 5 innych).
A do tego, obok wyżej wymienionych sklepów, jest jeszcze chiński market.

     W Action ludzie chodzili i porównywali ceny z… Aliexpress. Mnie zainteresowały zestawy: wykrojnik + stempel (np. motyle, ptaki, kwiaty). Oglądałam je na Ali, a teraz mogę kupić w Action. I tu i tu są w podobnej cenie. 

     Moje wczorajsze zakupy:


papier kolorowy


3 - 4 zł


wąska taśma dwustronnie klejąca


1 - 2 zł


i blok A4 z pięknym papierem w środku


24 różne arkusze;
gramatura 250 g, więc grube;
8 - 9 zł.

A weszliśmy tylko na chwilę by zrobić rozeznanie.
Następnym razem kupię kolejne bloki,
bo mieli jeszcze inne. 
Wybrałam ten najbardziej niebieski (to mój ulubiony kolor).

4 komentarze:

  1. Fajnie, tylko daleko.Niech się na kujawach też rozgoszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie będziemy wszystkie czekały na te sklepy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ,jeden nie aż tak daleko ode mnie .Ale jechać po same papiery się nie opłaca ;-D Leszno ma fajne to centrum handlowe ,wszystko obok siebie chociaż ja mijam chyba inne centrum jak jadę na Poznań z Wrocławia .Pozdrawiam i gratuluję udanych zakupów :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny taki sklep z przydaśkami. U mnie niestety niema takiego sklepu nawet w podobie:-( Jak coś to muszę jechać do Łodzi a to już ok 50km więc marny interes. Głównie robię większą partię zakupów na allegro. Blok z papierami kupiłaś świetny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!